• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

koelkast achterbank vectra c

Of....zoals al iemmand hier op het forum gedaaan heeft, het complete intereur van een signum in de vectra zetten.

Tja.. wat moet je met zo'n koelkast in je auto..................................

lekker blikjes koelen voor onderweg... zorgen dat je Mars niet smelt met dit warme weer.....

Handige plateautjes waar de kids op kunnen spelen/tekenen/eten..........................

Dus tja.................... dat moet ik met zo'n koelkast in mijn auto!!

( en ik bespeur toch een enkele jaloersheid over de 212pk's ! )

@Marcel28 wrote:Of....zoals al iemmand hier op het forum gedaaan heeft, het complete intereur van een signum in de vectra zetten.

:hmmz welke idioot doet dat nou?? :hmmz

Of....zoals al iemmand hier op het forum gedaaan heeft, het complete intereur van een signum in de vectra zetten.

@speaker wrote:@Marcel28 wrote:Of....zoals al iemmand hier op het forum gedaaan heeft, het complete intereur van een signum in de vectra zetten.

Hoe je het draait of keert je hebt dan wel een iets uniekere auto. En net wat meer luxe her en der.

@Marcel28 wrote:Of....zoals al iemmand hier op het forum gedaaan heeft, het complete intereur van een signum in de vectra zetten.

@speaker wrote:@Marcel28 wrote:Of....zoals al iemmand hier op het forum gedaaan heeft, het complete intereur van een signum in de vectra zetten.

Hoe je het draait of keert je hebt dan wel een iets uniekere auto. En net wat meer luxe her en der.

Hallo allemaal,

Dat van de travel assistant op ebay had ik inmidderls uitgevonden, eerst lopen zoeken op kuhlschrank ofzo, maar dat werdt het niet, inmiddels een mailtje uitgedaan naar een verkoper, eens zien of het wat wordt, allemaal bedankt voor de sugestie's.

Voor de vectra valt het niet mee, dus deze is ook voor een signum, die krijg ik wel pas toch

:???: :???: , eerst maar eens zien of hij mijn bod goed vindt,

grtjes arius

@speaker wrote:Tja.. wat moet je met zo'n koelkast in je auto..................................

lekker blikjes koelen voor onderweg... zorgen dat je Mars niet smelt met dit warme weer.....

Handige plateautjes waar de kids op kunnen spelen/tekenen/eten..........................

Nope geen spatje jaloezie. Ik wil het wel graag hebben maar tis geen must. Ik had het idee aldoor wat je ermee wilt doen of zou kunnen doen. Maar zover ik het weet heb je 1 kid oftewel 1 smurf zoals jij ze dikwijls ze noemt:P OF .... :hmmz ..... kunnen we strax langs komen voor een beschuit met muisjes :hmmz :!: :?:

Hallo allemaal,

Dat van de travel assistant op ebay had ik inmidderls uitgevonden, eerst lopen zoeken op kuhlschrank ofzo, maar dat werdt het niet, inmiddels een mailtje uitgedaan naar een verkoper, eens zien of het wat wordt, allemaal bedankt voor de sugestie's.

Voor de vectra valt het niet mee, dus deze is ook voor een signum, die krijg ik wel pas toch

:???: :???: , eerst maar eens zien of hij mijn bod goed vindt,

grtjes arius

@speaker wrote:Tja.. wat moet je met zo'n koelkast in je auto..................................

Nope geen spatje jaloezie. Ik wil het wel graag hebben maar tis geen must. Ik had het idee aldoor wat je ermee wilt doen of zou kunnen doen. Maar zover ik het weet heb je 1 kid oftewel 1 smurf zoals jij ze dikwijls ze noemt:P OF .... :hmmz ..... kunnen we strax langs komen voor een beschuit met muisjes :hmmz :!: :?:

Met 'de kids' bedoelde ik in het algemeen. Dus mensen die meer dan 1 smurf hebben ! ;)

Je kan altijd langs komen voor beschuit met muisjes.... want die vind ik best lekker en heb ik dus meestal wel op voorraad :angel

Met 'de kids' bedoelde ik in het algemeen. Dus mensen die meer dan 1 smurf hebben ! ;)

Je kan altijd langs komen voor beschuit met muisjes.... want die vind ik best lekker en heb ik dus meestal wel op voorraad :angel

Hallo allemaal,

maar voor de passagiers achterin is t wel weer minder ruimte

tja maar het houdt ze ook uit elkaar, een bijkomstigheid hoop ik ;) , en straks op weg naar hongarije een koel drankje en dropjes die niet aan elkaar gesmolten zitten is ook lekker,

arius

Ik ken er 1, ik ken er 1!!!! :ass

Hallo allemaal,

maar voor de passagiers achterin is t wel weer minder ruimte

tja maar het houdt ze ook uit elkaar, een bijkomstigheid hoop ik ;) , en straks op weg naar hongarije een koel drankje en dropjes die niet aan elkaar gesmolten zitten is ook lekker,

arius

Hallo allemaal,

heb er een gevonden helemaal compleet en ook nog de goede kleur :D , voor 100,- euro, dacht zelf dat het wel een redelijk prijs is, wanneer mogelijk ga ik hem tijdens de vakantie op halen, we komen er langs, ik denk n.l. dat als ik nu geld overmaak hij er niet is voor zaterdag,

arius

Ik ken er 1, ik ken er 1!!!! :ass

Terug
Naar boven