Ik ga binnenkort mijn koelsysteem eens effe lekker spoelen omdat er een nieuwe slangen set op komt. Hierbij een oproep voor tips over middelen en manieren om dit goed te doen bij een C20XE motor. Wil echt effe alle rotzooi er goed uit en dan denk ik G13 vloeistof er in doen gelijk.
Nou heb ik een vraagje, volgens mij zitten er namelijk kleine kanaaltjes wat verstopt. Hoort er bijvoorbeeld niet uit die aansluiting boven de dynamo die naar de inlaat loopt water te komen als je die los trekt??
Gaat om het pijpje met nummer 11 hier onder:
Misschien kan iemand die anders ook eens los trekken om dit te controleren. Volgens mij is dit een reden waarom de temperatuur af en toe wat kan oplopen.....
Nou heb ik een vraagje, volgens mij zitten er namelijk kleine kanaaltjes wat verstopt. Hoort er bijvoorbeeld niet uit die aansluiting boven de dynamo die naar de inlaat loopt water te komen als je die los trekt??
Gaat om het pijpje met nummer 11 hier onder:
Misschien kan iemand die anders ook eens los trekken om dit te controleren. Volgens mij is dit een reden waarom de temperatuur af en toe wat kan oplopen.....