• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Koelvin slaat alweer niet in!

Hallo beste mensen,

Na vorige week me schakelaar te hebben vervangen op de radiateur omdat de vin niet insloeg op de radiateur, slaat hij nu alweer niet aan! ding zit er 1 week op en weigerd alweer dienst! het was een nieuwe! deze kan toch niet zo snel stuk zijn he???

ik heb nu de stekker zolang maar doorverbonden zodat de vin blijft lopen,

Enig idee wat dit kan zijn?

het gaat om een b-corsa met een x30xe blok erin...

mvg,

richard

hallo

ik zou eerst je temperatuur voeler in de radiateur maar eens controleren

stekker er af halen draden door verbinden en kijken of hij dan gaat draaien,

zo ja voeler vervangen

groet peter

hallo

ik zou eerst je temperatuur voeler in de radiateur maar eens controleren

stekker er af halen draden door verbinden en kijken of hij dan gaat draaien,

zo ja voeler vervangen

groet peter

Heb hetzelfde probleem... Ene keer gaat hij netjes bij de 98 graden aan, maar soms helemaal niet... Zet de auto, als hij heet is, eens eventjes uit en meteen weer aan... En dan nog eens kijken of hij uit blijft...

Bij mij was de schakelaar ook al 2 keer vervangen...

Heb hetzelfde probleem... Ene keer gaat hij netjes bij de 98 graden aan, maar soms helemaal niet... Zet de auto, als hij heet is, eens eventjes uit en meteen weer aan... En dan nog eens kijken of hij uit blijft...

Bij mij was de schakelaar ook al 2 keer vervangen...

doet die niet al geprobeerd, schakelaar is gewoon weer stuk, want hij moet bij 93 graden inspringen al, hij loopt tot 100 en nog nix daarna gooi ik motor uit, maar ik heb ff noodoplossing gemaakt door t door te verbinden

doet die niet al geprobeerd, schakelaar is gewoon weer stuk, want hij moet bij 93 graden inspringen al, hij loopt tot 100 en nog nix daarna gooi ik motor uit, maar ik heb ff noodoplossing gemaakt door t door te verbinden

Denk dat je het probleem bij de thermostaat moet zoeken, ik denk dat deze niet goed open springt waardoor er niet heet water in de radiator stroomt. Daardoor kan die schakelaar ook niet weten dat het heet is :)

Hoe is de radiator bij de 98c ? Is deze zo heet dat je 'm niet kan aanraken?

Denk dat je het probleem bij de thermostaat moet zoeken, ik denk dat deze niet goed open springt waardoor er niet heet water in de radiator stroomt. Daardoor kan die schakelaar ook niet weten dat het heet is :)

Hoe is de radiator bij de 98c ? Is deze zo heet dat je 'm niet kan aanraken?

Terug
Naar boven