Ik wil morgen de koelvloeistof vervangen van de Corsa. Het expansievat bevat wat troep, en de boel stinkt. Er is niet bekend hoe lang geleden de boel vervangen is, dus gewoon er uit met dat spul.
ik wil gewoon de aftapplug losgooien, de boel leeg laten lopen en daarna weer vullen.
Nu begreep ik dat er nog een liter of 2 in het blok achter kan blijven op deze manier, oude en nieuwe vloeistof zal dus deels vermengen.
As we speak zit er gelig-oranje kleur koelvloeistof in, beetje ondefinieerbaar. Ik heb geen idee wat dit voor spul is. Misschien is er ooit water bijgegooid en is het een tikje roestig oid.
Ik had uitgezocht dat ik G12 (bijv Kroon SP12) er in kan gooien, dit is longlife endie is roze.
Kan ik de boel leeg laten lopen en die er in gooien? Zonder mengproblemen?
Of moet ik dan nog doorspoelen / flushen oid?
Heb je verder nog advies voor bepaalde type kvs?
Thanx!!!
ik wil gewoon de aftapplug losgooien, de boel leeg laten lopen en daarna weer vullen.
Nu begreep ik dat er nog een liter of 2 in het blok achter kan blijven op deze manier, oude en nieuwe vloeistof zal dus deels vermengen.
As we speak zit er gelig-oranje kleur koelvloeistof in, beetje ondefinieerbaar. Ik heb geen idee wat dit voor spul is. Misschien is er ooit water bijgegooid en is het een tikje roestig oid.
Ik had uitgezocht dat ik G12 (bijv Kroon SP12) er in kan gooien, dit is longlife endie is roze.
Kan ik de boel leeg laten lopen en die er in gooien? Zonder mengproblemen?
Of moet ik dan nog doorspoelen / flushen oid?
Heb je verder nog advies voor bepaalde type kvs?
Thanx!!!