• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kofferbak Logo Vec C1

Lamborghini

Post weinig
Een vermoedelijke wanabee Opel rijder heeft de letters V en A van mijn kofferbak logo afgehaald.

Staat dus nu een nieuw uitgevonden Diesel motor type op : ECTR :wtf

Omdat ik trots ben op mijn Vectra wil ik mijn logo weer terug. Waar kan ik die letters los (of anders compleet) kopen?

Bij de dealer.

Maar misschien dat er nog mensen zijn die ze thuis hebben liggen omdat ze ze er bij zichzelf af gesloopt hebben.

Ik heb de letters "Vectra 1.9 cdti" er begin dit jaar vanaf gehaald. Volgens mij heb ik ze ook gelijk weggegooid maar zal vanavond thuis kijken. Anders mag je ze wel hebben.

Greetz Roel met een C

iemand nog een vauxhall logo liggen toevallig voor op de klep van een GTS?

weet dat ze te koop zijn maar mischien wil iemand er wel af:thumbup

origineel gepost door gts power

iemand nog een vauxhall logo liggen toevallig voor op de klep van een GTS?

weet dat ze te koop zijn maar mischien wil iemand er wel af:thumbup

vraag eens bij klein&gunnewiek of BJZ autoparts.... die hebben bergen met engelse auto's staan.

Die letters vielen er bij mij zowat van zelf af toen ik mijn Vectra kocht, het hoeft dus geen vandaal geweest te zijn.

De sloop??? gewoon rondbellen en smoesje voor t eenof andere.... en als ze een c hebben staan?? Kan je gelijk voor de emblemen kijken! En zeg je later t was niks wat ik zocht! Maar ik Zou m lekker embleemloos laten! Maar ja...smaken verschillen! Succes!

origineel gepost door rinuske

en zitten ze er weer op??:D

Thanks man! Ik ga ze komend weekend weer ff netjes erop zetten. Tof dat je ze wilde opsturen.

Terug
Naar boven