• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kofferbak motor Vectra C

jaimey

Post weleens wat
Heeft iemand toevallig een kofferbakmotor liggen van een Vectra C? Of weet iemand waar ik die vandaan kan halen (zonder de hoofdprijs ervoor te betalen)

Heb al gekeken bij http://www.kleingunnewiek.com/ daar hadden ze alleen van model 2008 weet niet a=of dat gaat passen.

Ik heb volgends mij alleen het motortje zelf nodig die is wit als ik het goed gezien heb..

uuuuuuuuuuhhhhh tjsa das een goeie....

dat kan ik alleen maar testen door hem door te meten of niet?

ik denk dat de motor het is omdat hij al een paar weken raar doet.

Dan doet hij het een week wel dan weer een paar dagen niet maar volgends mij is het nu echt afgelopen met de motor

Ik lees net dat je er 14Maart alles aan gaat doen om er bij te zijn .....

Zorg dat je er bent en ik neem mijn reserve schakelaar mee ( heb er toevallig eentje liggen ) dan kan je het tenminste testen !!! :angel

Ja klopt nu alleen nog kijken hoe die kofferbak weer open gaat:hmmz

Ik wordt er soms zo depri van he...

Rare vraag,

Maar wat bedoelen jullie met kofferbak motor?

Ik heb een vec c sedan. als ik bij mijn deur op de knop druk van de kofferbak, moet hij dan automatisch open gaan ofzo?

origineel gepost door nosc

Rare vraag,

Maar wat bedoelen jullie met kofferbak motor?

Ik heb een vec c sedan. als ik bij mijn deur op de knop druk van de kofferbak, moet hij dan automatisch open gaan ofzo?

Als je op het knopje van je kofferbak drukt hoor je toch een geluidje...

dat geluidje wordt gemaakt door je kofferbak motor. Die zorgt dat hij open kan, niet dat hij opengaat

Terug
Naar boven