• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kofferbak vochtig

milano

Post weinig
hallo ik heb een vraagje.mijn zoon belde net en zei dat de kofferbakmat vochtig was.ook iets opgebeurd en eronder ook.er is geen lekkage ofzoiets te zien.het was me van de week al opgevallen dat er condens op de achterruit zat rechts in de onderhoek.niet raar condens maar wel op een plaats.waar zou dit evt aan kunnen liggen die vochtigheid???

mvg milano

dan zou ik die kofferbak rubbers eens nakijken zitten vaak scheuren in. en onder je reservewiel zaten volgens mij ronde doppen misschien mist er 1

toevallig gister waren me ramen ook beslagen-/ maar weet dat er niks kapot of slecht is , zal idd aan het weer liggen

je hebt geen andere achterlichten erin?

ik had het toen bij me vectra wel...ff afgekit en klaar alweer..

succes..

gr bertje :agent

hoi

bedankt voor de tips .zal ook even bij de doppen onder het reservewiel kijken ,en idd andere lampen en die lekken aan de bovenkant.maar heb je de lampen er helemaal afgehaald???super bedankt was ik zelf nooit opgekomen :roll:

mvg milano

graag gedaan,,ja volledig er uit gehaald..wel goeie kitt gebruiken,,,niet waar je spoilers mee vast zet..krijg je achterlichten nooit meer los..en uiteraard goed ontvetten..

gr bertje :agent

Heeft de Calibra toevallig ook een achterspoiler met 3de remlicht?

Dan het kan prima dat het bij het middelste pootje door het gaatje van de remlicht draad gaat.

Hallo

Ik weet niet of je er nog steeds last van heb maar ik moest onderlaatst mijn achter lampen eruit halen maar naast de lamp zitten twee rubberen pijpjes die water afvoeren misschien zitten die niet goed op zijn plek en stroomt het water je kofferbak in. Misschien heb je hier wat aan groetjes

Terug
Naar boven