• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kofferdeur van Vectra station 2007 gaat niet meer open!

Hallo,

wanneer ik mijn auto losmaak vanop afstand, met de sleutel of binnen in de auto gaan alle deuren los maar als ik de koffer wil openen doet de "hendel" niets. Ik druk me suf op de knop om de koffer te openen maar er gebeurt niets.

Wat zou dit kunnen zijn?

Wie kan me helpen?

grtjs

Heb ik ook gehad met mijn vectra sedan, krijg je wel je Kofferbak open als je hem opendraait met de sleutel?

Zo ja dan zit er waarschijnlijk een breuk in je bedrading in het rubberslang scharnier punt van de kofferdeur (waar al de bedrading doorloopt)

Heb ik ook gehad met mijn vectra sedan, krijg je wel je Kofferbak open als je hem opendraait met de sleutel?

Zo ja dan zit er waarschijnlijk een breuk in je bedrading in het rubberslang scharnier punt van de kofferdeur (waar al de bedrading doorloopt)

Hoi, dit probleem heb ik ook gehad. Het lag bij mij aan het feit dat de zekering niet goed aangedrukt was. Zekering van je achterklep ontgrendeling zit......in de kofferbak links. Wat een ontwerp. :wtf Je kunt 'm mechanisch ontgrendelen door er via de achterbank in te kruipen en in het midden van de achterklep aan de binnenkant een rubberdop weg te pulken, daar steek je dan met beleid een schroevedraaier in en drukt tot ie open klikt.

Safe driving Jurgen

Hoi, dit probleem heb ik ook gehad. Het lag bij mij aan het feit dat de zekering niet goed aangedrukt was. Zekering van je achterklep ontgrendeling zit......in de kofferbak links. Wat een ontwerp. :wtf Je kunt 'm mechanisch ontgrendelen door er via de achterbank in te kruipen en in het midden van de achterklep aan de binnenkant een rubberdop weg te pulken, daar steek je dan met beleid een schroevedraaier in en drukt tot ie open klikt.

Safe driving Jurgen

Terug
Naar boven