@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:Dit is inderdaad wazig zeg!, Aan de binnenkant van de klep zitten twee krommingen waar je kofferklep aan zit naar het framewerk, zitten hier niet kabels tussen? Of loopt die niet aan? anders proberen de klep langzaam dicht doen en kijken of hij op een moment stroef loopt? Hij lijkt op de foto's niet ontzet of iets dergelijks, ik vindt dit merkwaardig :wtf Sluit hij onder wel nog gewoon aan? anders kijk ik morgen ook even naar mijn eigen klep, kijken of we dit uitgeplozen krijgen :hmmz
Waar woon je ergens?? Dit wil ik persoonlijk zien. Als het te doen is, kom ik wel even aan.
Hij loopt niet aan en er zit niets tussen ...hij sluit nog wel mooi af want er komt geen water binnen...
Ik ga dadelijk eens kijken naar de slotvanger...
Als ik op de kofferklep druk gaat hij trouwens wel nog extra naar beneden dus dan lijkt het me niet dat hij echt klemt..
Ik woon in Zoersel, Antwerpen.. gaat wat ver zijn vrees ik..
@martklanderman wrote:Lijkt meer gewoon dat je klep niet helemaal goed in het slot valt. Dus niet helemaal goed in de slotvanger. Hoe hard gooi je altijd je kofferklep dicht?
Ik gooi mijn kofferklep altijd wel redelijk stevig dicht omdat ik het eens voor heb gehad dat ik hem te zacht sloot,
gevolg, bij de eerste rembeurt zag ik mijn kofferklep omhoog komen in mijn spiegel hahah
@opel-motorsport wrote:miss even de slotvanger wat dieper verstellen ?
@chieltjuh wrote:idd eerst even de slotvanger verstellen, vergeet dan niet eerst weer de rubber doppen naar binnen te draaien. zit hij dan nog niet goed zou je bij de schanier mischien wat kunnen stellen.
Ik heb geen flauw idee hoe je zoiets doet.. maar zal er al eens naar gaan kijken
Bedankt allemaal!