• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

KOLDER IN DE POLDER...

origineel gepost door PastraNu toch over bekers: Danny? je kreeg een beker voor astra F? mis ik een project:jerry??

haha, klopt, is een astra van een van de OTT-leden..

Hij is zelf niet zo prijzengeil, en we vonden toch dat zijn astra de waardering wel verdiend, dus is danny maar met de GSI naar de keuring geweest..

mocht je interesse hebben om het project eens te bekijken:

project PRS

Idd.. ik vond dat er die F de dikste was op het veld. Dus offer ik me graag op voor die knul. Bovendien moest ook al ons gezicht redden bij het clubspel, ik dacht dan kan dat er ook nog wel bij. :D Geen zorgen deze prijs wordt gewoon netjes afgegeven. :angel

origineel gepost door pastry

Idd.. ik vond dat er die F de dikste was op het veld. Dus offer ik me graag op voor die knul. Bovendien moest ook al ons gezicht redden bij het clubspel, ik dacht dan kan dat er ook nog wel bij. :D Geen zorgen deze prijs wordt gewoon netjes afgegeven. :angel

ow had ik wel een beker? :jerry

ik heb me vrijdag ook goed geamuseerd, spijtig dat ik zaterdag al naar huis moest maar volgend jaar gaan we er zeker een weekend van maken.....

:thumbup goed gedaan zeelanders

Het was voor ons van ocz een zwaar maar bovenal een geslaagd weekend en nu dit weekend relaxen in sevenum :angel Das TOF!!!:D

origineel gepost door pastry

Hou eens op met huilen jack, als jullie die prijs verdienen, is die beker voor jullie. klaar. Tot dan toe staat hij veilig in het OTT beker-paleis. :D

Net of het om de bekers gaat, t was toch gezellig.

en dat zegt de grootste beker jager zelf:wors:wors

Terug
Naar boven