• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kom je uit omg Friesland?? plz read

ga idd eerst kijke tis een donker blauwe,als ik m koop laat ik hem gelijk ff checke bij devriesde

en omdat ik dan toch 6 maanden garantie heb maak ik me niet zo`n zorgen:P

laat hem niet meer keuren door dekra,als er wat aan de hand is denk ik dat we wel dat we daar op tyd achter komen

en heb er nog een op het oog, een zwarte dus ik weet wel weer waar mijn zaterdag aan besteed word:-)

gelukkig staan ze niet super ver weg van elkaar dus dat scheelt me weer in tyd:P en idd die .... sneeuw mag nu wel verdwijnen ken niet eens normaal een proef ritje maken:-(

weet trouwens iemand of er grote verschillen zijn in de xe2.5x en de 2.6 se?vraag me namelijk af waarom ze veranderd zijn van blok

Groetjes kevin

Bij Vriesde? Moet je zeker doen! Hij kan opels nog geblinddoekt uit elkaar halen. Is nog vlakbij ook vanuit Ridderkerk. Even de verbindingsweg met Barendrecht uitrijden en je bent er al. Hij heeft mijn omega toen ook gecheckt en wat dingen gevonden. Ben toen met de lijst naar de verkoper gegaan en die hebben het toen gefixt. Weet je gelijk waar je aan toe bent. Plus dat het echt een gouden gozer is die ik blindelings vertrouw en al jaren ken.:afro

Terug
Naar boven