• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kom mijn c kadett niet meer in

denk dat ik een oude deken er over ga gooien daar zou ik het ook warmer van krijgen misschien detje ook kloothommel van anwb heeft ook nog lakschade veroorzaakt ben blij dat het ratstyle is bij goed weer maar weer de primer pakken en bij werken

:):):):):):):):):):):):)rechter deur gaat weer open:P:P:P:P:Phelaas vandaag wat druk maar morgen deurpaneel bestuurderskant los halen enkijken wat er loos is:hmmzhopelijk valt het meeen kan ik zondag toch nog naar de meeting in panningen:wors:wors:wors:P;)

origineel gepost door Joepp

Goed werk!

C kadett meeting in panninge of gewoon opel meeting trouwens?

Opel Meeting..

Wintermeeting georganiseerd door CrazyOpelDrivers en Big Sexy.

wat denk je gisteren alles goed gesmeerd enz nadat hij eindelijk open was een naachtje vorst en voila weer klote denk dat hij maar moet blijven staan zolang het vriest wat een klote zooi:cry

Dan moet je ff met een fohn blazen, waar je

slot zit. Dan is je slot van binnen bevroren.

Als je de deur los hebt, moet je zorgen dat

je je slot helemaal droog blaast en hem vol

spuiten met vaseline. Er is vaseline in een

spuitbus met een slangetje dr aan.

Succes dr mee

dat is net de grap gisteren gedaan die wagen is net als mij niet bestand tegen vorst zit niets anders op dan de astra maar te pakken

Had ik met mijn E ook last van, slotontdooier erin gespoten en toen ging die gelijk open, geen last meer van gehad sindsdien.

Deurrubbers gelijk met siliconevet ingesmeerd, dat helpt ook meteen voldoende voor drie winters met -20....

origineel gepost door hanskadett

dat is net de grap gisteren gedaan die wagen is net als mij niet bestand tegen vorst zit niets anders op dan de astra maar te pakken

Je moet de vaseline echt in in het slot spuiten he, niet

alleen waar je de sleutel in doet. Maar ook die achter je deur

paneel zit. Want daar zit het probleem je moet hem even

loshalen en volspuiten met vaseline. Dan moet het over zijn.

Groetn

ja ja in de deur in het slot noem maar op ik denk dat ik best veel vocht in de auto heb ik moest ook aan de binnenkant krabben dus denk dat de vocht overal zit en als dat eenmaal is bevroren dan duurt dat weer even voordat het weer weg is

Zag het er ongeveer zo uit? :P:

car_frozen.jpg

forzen_car.jpg

snowed-in-car.jpg

Snowed-In-Car.jpg

1632-SnowedInCar.jpg

cars_snowed_in.JPG

Dan voel je je toch knap....

snow_art.jpg

Terug
Naar boven