• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

komt te hete motor door bobine vervangen

geachte mensen

mijn vectra X2.5XE wordt te heet draait net op de 100 graden maar draaide altijd veel lager

en dit gaat prima zolang ik gewoon rij maar met caravan er aan komen de problemen

gaat hij echt het rood in maar in de mei vakantie heb ik nergens last van gehad

maar in de mei vankantie wel een stukkende bobine gekregen deze na de vakantie vervangen

door een ander nummer bobine auto reed weer goed dus nooit meer op de temperatuur gelet maar eerst volgende keer met caravan dus problemen

nu reeds vervangen

waterpomp, thermostaat,sensoren ventilators,alle 2 de temperatuur sensors, nieuwe radiator

maar de vraag is eigenlijk kan het door het andere type bobine komen

de auto rijd op lpg auto geeft op benzine wel een iets lagere temperatuur aan

mvg rekord man

Terug
Naar boven