• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kopen op e-bay ?

ik heb een tijd terug depo xenon projectors besteld via de duitse ebay. gewoon super goed verlopen, niks op aan te merken.

kan iemand uitleggen hoe dat paypall payment precies werkt? of is dat gewoon een kwestie van 'erop' klikken en instructies volgen?

gewoon naar paypal.nl gaan en een account aanmaken en dan kun je die koppelen aan je ebay.

dit kun je met creditcard doen of met bankrekening tegenwoordig (of beide)

@Basgsi wrote:gewoon naar paypal.nl gaan en een account aanmaken en dan kun je die koppelen aan je ebay.

dit kun je met creditcard doen of met bankrekening tegenwoordig (of beide)

Staat allemaal beschreven op de website van paypal.nl hoe je een rekening/Creditcard koppeld aan een paypal rekening,

Duurt mogelijk enige dag voordat alles verwerkt is.

Maar dat is te verwaarlozen.

De laatste tijd zie ik vaak dat er bij onderdelen voor opel staat, kein lieferung zu die Niederlande.

Dat vind ik wel je reinste diskriminatie. We hebben nu toch een Europa of heb ik het nou mis?

@KadAstra-EF wrote:Ja,

Ik hack jouw Paypalrekening,

Ik koop iets voor 1000 Euro.

Dat merk jij pas een paar dagen later omdat het nu van je rekening wordt afgeschreven !

Je krijgt wel een mailtje dat er een overschrijving heeft plaatsgevonden maar dan is het al te laat he ?

Rik :)

een probleem, het paypall adress is wel het afleverings adres,.. dus iets bestellen als hij niet thuis is ;) en w88 aan de deur

@marzaz wrote:@KadAstra-EF wrote:Ja,

Ik hack jouw Paypalrekening,

Ik koop iets voor 1000 Euro.

Dat merk jij pas een paar dagen later omdat het nu van je rekening wordt afgeschreven !

Je krijgt wel een mailtje dat er een overschrijving heeft plaatsgevonden maar dan is het al te laat he ?

Rik :)

een probleem, het paypall adress is wel het afleverings adres,.. dus iets bestellen als hij niet thuis is ;) en w88 aan de deur

je kunt ook een ander aflever adres invoeren geen probleem hoor

en als je gelijk contact opneemt met paypal en het geval voorlegd krijg je je geld terug en gaat de koop niet door

paypal :thumbup

Terug
Naar boven