• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

koplamp afstellen

haha nee lamp was goed, zat er alleen niet goed in, waardoor hij een rare lichtbundel gaf schijnbaar,

mij nooit opgevallen eigenlijk, maar ja als ik licht heb dan is het al lang goed :P

maar alles met alles is de auto vandaag goedgekeurt.

dus kan er weer tegen aan :P

bedankt voor de reacties en wat mij betreft mag ie weer dicht -offtopic

Lampje kan er maar op één manier goed in. Er zitten niet voor de sier een paar lipjes aan de fitting. Die horen dus in uitsparingen te vallen van de reflector.

Zie ze nog steeds en veel te vaak rijden: lampje scheef, op de kop. En dan denk ik: zelf even aan het hobbyen geweest zeker.

Ellendige is dat je lichten dan erg kunnen verblinden.

Maar wat een kluns daar bij die APK: dat zie je toch, dat het lampje er verkeerd in zit!? En dan zèg je dat toch even!?

ja en nee, zou zeggen dat ze niet zo moeilijk doen, maar is een bedrijf die gewoon niks repareren aan een auto, dus kijken alleen maar of alles voldoet aan de apk eisen , thats it, dus als er dan een probleem is dan doen ze er niks aan,

haha nou lampje kan er op alle manieren in, alleen dan is het niet zoals het hoort :P

Terug
Naar boven