• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

koplampen astra G

[rquote=1904290&tid=145444&author=Baas J.]Ja maar originele normale lampen zijn sowieso lelijk :P[/rquote]

Jah ok, maar das kwesite van smaak....het is er nu even om of je het glas kan opknappen. En daarbij, ik heb er al zwarte inzitten, dus zwarte voor zwarte vervangen terwijl je ze kan polijsten is beetje dubbel.

Heb zelf 2 jaar geleden bij een duitse tuning site via e-bay mijn Depo Donkere xenon projectors gekocht voor €169. inclusief verzend kosten. En deze uitvoering is gewoon OEM H7 aansluitingen dus zonder die klote multi stekkers zeg maar. Heb er inmiddels ook H7 Xenon set in zitten met alle tevredenheid.

nieuwe lampen vanaf het begin gewoon elke keer in de wax mee smeren, waarmee je dus ook je auto in de wax zet!

voorkomt ook het dof worden, of dat er vuil in je koplamp vreet

Had ook last van doffe koplampen,, heb hier geen seconde tijd in gestoken maar gelijk nieuwe gekocht:)

1202768977_5_eYB1.jpeg

Ik heb toen ook een net set via Marktplaats gekocht. Volgens mij 40 euro. Gelijk weer een net set met alle ophangpunten heel

[rquote=1904767&tid=145444&author=Dolby]Heb zelf 2 jaar geleden bij een duitse tuning site via e-bay mijn Depo Donkere xenon projectors gekocht voor €169. inclusief verzend kosten. En deze uitvoering is gewoon OEM H7 aansluitingen dus zonder die klote multi stekkers zeg maar. Heb er inmiddels ook H7 Xenon set in zitten met alle tevredenheid. [/rquote] Hoe werkt dat dan? Want xenon erin das dan wel weer interessant met projectors. Heb ook iets gezien op GM Tuningparts, maar ik weet niet of dat incl xenon set is. Zou best een 6000k setje willen hebben, vind xenon superfijn.

Terug
Naar boven