• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Koplampen de en monteren Astra F 1996

@vectra208v wrote:@soepkiepe wrote:ff goed lezen kerel.

ik zeg er duidelijk bij dat hij een rieger grill heeft, die zit vast op je koplampen ;)

idd soepkiepe....ff goed lezen....weet je zekerdat hij een RIEGER grill heeft????

volgens mij zegt hij dat hij een IRMSCHER grill heeft

Of hij daar de zelfde grill mee bedoeld weet ik niet maar toch...GOED LEZEN :jerry :jerry

:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

Ik lach me kapot hier :thumb

Rik :angel

@soepkiepe wrote:mooi joh, profile, zoek berichten gebruiker ;)

je hoeft je grill er NIET uit te halen, ken je lekker laten zitten.

hier heb je jou grill.

hier zie je ook gelijk de 2 schroeven aan de bovenkant van je lamp :)

die moet je ff los draaien.

en op de linkerkant van de foto , links naast de 2 schroeven van je koplamp zie je een gat, daar steek je je kruis schroevendraaier door heen, daar zit ook een schroef.

dat zijn de enige 3 schroeven die je los moet maken ;)

sqo009.jpg

hahaha mooi man mijn grill ja man ik ken dat allemaal niet zo snel met dat plaatsen van foto's als jullie ben al blij dat ik een topic kan plaatsen leuk zo'n forum daar leer je meer als bij de dealer die rekent al als ik voor de deur staat hahahaha

@soepkiepe wrote:ff goed lezen kerel.

ik zeg er duidelijk bij dat hij een rieger grill heeft, die zit vast op je koplampen ;)

Image1581-2.jpg

daar zit ie mee op de koplamp vast.

als jij dan de koplamp er uit krijgt zonder de grill er voor weg te halen ben jij een hele knappe kerel :jerry :jerry :jerry

Sorry baas :agent :oops:

Had rieger over het hoofd gezien :jerry

@Har Astra wrote:@soepkiepe wrote:mooi joh, profile, zoek berichten gebruiker ;)

hier heb je jou grill.

en op de linkerkant van de foto , links naast de 2 schroeven van je koplamp zie je een gat, daar steek je je kruis schroevendraaier door heen, daar zit ook een schroef.

sqo009.jpg

hahaha mooi man mijn grill ja man ik ken dat allemaal niet zo snel met dat plaatsen van foto's als jullie ben al blij dat ik een topic kan plaatsen leuk zo'n forum daar leer je meer als bij de dealer die rekent al als ik voor de deur staat hahahaha

ik heb je de rekening ook nog niet gestuurd he, zal hem dalijk ff op de bus doen :jerry :jerry

stond nog wel een foto van je voorkant bij, maar deze kon je het het beste op zien ;)

@soepkiepe wrote:@Har Astra wrote:@soepkiepe wrote:mooi joh, profile, zoek berichten gebruiker ;)

hier heb je jou grill.

sqo009.jpg

:thumb :wors

ik heb je de rekening ook nog niet gestuurd he, zal hem dalijk ff op de bus doen :jerry :jerry

stond nog wel een foto van je voorkant bij, maar deze kon je het het beste op zien ;)

Het was inderdaad 20 min werk met een beetje jutteren kreeg ik de oude er uit die met 3 parkers vast zat en de nieuwe er in.

Knipperlicht units ook maar gelijk vervangen en alle lampen dus ik kan er weer 17 jaar tegen aan deze waren nl 17 jaar.

Maandag koplampen afstellen en klaar, had nu op een garage deur voor ik demonteerde een streep gezet waar me dim lichtbundel scheen, die heb ik afgesteld met de nieuwe dus misschien staan ze haast goed.

heb nog mooie zwarte richtingaanwijzers liggen, ook zo goed als nieuw, hebben denk ik een maand of zo op mijne gezeten.

@soepkiepe wrote:heb nog mooie zwarte richtingaanwijzers liggen, ook zo goed als nieuw, hebben denk ik een maand of zo op mijne gezeten.

Zijn die vanaf de fabriek zwart of heb je ze zelf met speciale plastic lak spray zo gespoten...

Heb je een foto dat ik ze kan zien ...en wat wil je er voor hebben...

zijn origineel zwart, staat ook een e keurmerk in dus zal ook apk waardig moeten zijn.

wietjeonder.jpg

bumperzwart.jpg

suc50015.jpg

ik zelf vind het met de originele koplampen niet zo mooi als dat ik hoopte.

en had de hoop dat het bij de kleur van de auto wel leuk zal staan, maar wanneer het een beetje donker was leek het net als of ik gene richtingaanwijzers had, om die reden heb ik ze er weer uit gehaald.

er zit geen oranje glasje in, dus als je gewone witte lampen er in doet komt er wit licht uit, met oranje lampen natuurlijk oranje ;)

als je belang bij hebt, komt eens met een leuk bod in me pm ;)

Als ik eerlijk bent vind ik transparant wat strakker staan meer 1 geheel met de koplamp, wat je zelf al aangaf zou het misschien bij een zwarte Astra wel mooi staan.

Thx voor je aanbod.

Die ben je zo kwijt Opel freaks zat toch.......

Terug
Naar boven