• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Koplampen met LED balk !!

Hoi ,

Een vraagje , de aller nieuwste auto's hebben in de koplampen een balk met ledjes erin , Opel / Audi / Mercedes etc.

Er zijn nu voor bijna elk type auto koplampen beschikbaar met een balk met ledjes erin , look a like.

Kom je met deze koplampen door de apk keuring of keuren ze hem dan daarvoor af , als je zo'n koplamp bv in je corsa b plaatst ?

Graag jullie reacties.

Groetjes

origineel gepost door Fearless

niet meer als 1 stadslicht per kant was het altijd, maar ik weet niet of ze dit als 1 tellen.

Dan zou iedere fiat stilo afgekeurd moeten worden.

die hebben standaard 2 uit elkaar geplaatste stadslicht lampjes per kant.

2 angel ringen keuren ze ook goed.

Willem

origineel gepost door wim-v6

origineel gepost door Fearless

niet meer als 1 stadslicht per kant was het altijd, maar ik weet niet of ze dit als 1 tellen.

Dan zou iedere fiat stilo afgekeurd moeten worden.

die hebben standaard 2 uit elkaar geplaatste stadslicht lampjes per kant.

2 angel ringen keuren ze ook goed.

Willem

Dat zouden ze eigenlijk ook moeten doen, maar om de een of andere reden is dat geen probleem als het af fabriek zo is. Net als bij de bmw's met dubbele ringen.

Die stilo's en bmws en dergelijk zijn van fabrieks af daarmee goedgekeurt.

Ik ga het is vragen als er weer een steekproefcontroleur komt.

Ja doe ik ook atijd hoor, want bij een steekproef kan je die extra stadslichten snel dr uithalen zodat je maar 1 stadslichtje hebt.

Al heb ik nog geen enkele steekproef controleur gehad die gaat lopen zeuren om een lampje.

Terug
Naar boven