• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

koplampen vervangen.

bjornspiering

Post vaak
Zo heb de koplampen vandaag vervangen was er wel lang mee bezig omdat er steeds een draadje los kwam waardoor de verlichting het niet deed maar dit heb ik nu opgelost.

hier even wat foto's.

DSC05221.JPG

Depo Angel eyes, nog zonder xenon maar misschien in de toekomst wel xenon setje erin.

DSC05220.JPG

Dit zijn de oude angel eyes.

DSC05219.JPG

Bumpertje er af.

de andere angel eyes zijn nu dus te koop maar er is een steuntje van een koplamp afgebroken maar voor iemand die handig is kan dit nog maken/lijmen.

nou ik zou het even zou zeggen,

als aller eerste welkom op het forum!

upload even een fototje van je auto ofzo dat vinden de andere forum leden wel zo leuk met een kleine beetje info over jezelf en de uitvoering van de auto enzo.

maar even ontopic,

die koplampen kun je wel gewoon kopen met h1 want die fitting waar die lamp dan in gaat zit gewoon in de koplamp zelf, en daar zit dan weer een aansluiting aan waar je zeg maar weer de kabbelboom van je auto voor de verlichting op kan drukken (plug en play) dus dan hoeft er ook niks veranderd te worden.

nou ik zou het even zou zeggen,

als aller eerste welkom op het forum!

upload even een fototje van je auto ofzo dat vinden de andere forum leden wel zo leuk met een kleine beetje info over jezelf en de uitvoering van de auto enzo.

maar even ontopic,

die koplampen kun je wel gewoon kopen met h1 want die fitting waar die lamp dan in gaat zit gewoon in de koplamp zelf, en daar zit dan weer een aansluiting aan waar je zeg maar weer de kabbelboom van je auto voor de verlichting op kan drukken (plug en play) dus dan hoeft er ook niks veranderd te worden.

en de links wie je hebt geplaatst werken wel maar daar kom je gewoon op de home pagina en niet bij de koplamp wie jij dan bedoelt.

en de links wie je hebt geplaatst werken wel maar daar kom je gewoon op de home pagina en niet bij de koplamp wie jij dan bedoelt.

hallo allemaal

ik ben joris en ik ben hier nieuw

ik heb eens een vraag ik zou graag koplampen willen met xenon voor mijn astra g 2003

http://www.ak-tuning.com/catalog/daylin" onclick="window.open(this.href);return false; ... -6069.html

deze wil ik het meest

maar deze is voor zien voor 2maal h1 lampen fitting kan ik op de originele voedingstekker van mijn h7 lamp een h1 voetje monteren

of kan ik op de voedingstekker h1 een h7 voetje monteren dan pak ik mss deze koplampen

http://www.ak-tuning.com/catalog/daylin" onclick="window.open(this.href);return false; ... -6071.html

of is er een andere manier om dit op te lossen

het is voor de keuring zo dat ik er originele lampen ik kan steken ipv xenon zonder wis was en hoogte regeling of de koplampen moet vervangen

al vast bendakt

mvgt

joris

hallo allemaal

ik ben joris en ik ben hier nieuw

ik heb eens een vraag ik zou graag koplampen willen met xenon voor mijn astra g 2003

http://www.ak-tuning.com/catalog/daylin" onclick="window.open(this.href);return false; ... -6069.html

deze wil ik het meest

maar deze is voor zien voor 2maal h1 lampen fitting kan ik op de originele voedingstekker van mijn h7 lamp een h1 voetje monteren

of kan ik op de voedingstekker h1 een h7 voetje monteren dan pak ik mss deze koplampen

http://www.ak-tuning.com/catalog/daylin" onclick="window.open(this.href);return false; ... -6071.html

of is er een andere manier om dit op te lossen

het is voor de keuring zo dat ik er originele lampen ik kan steken ipv xenon zonder wis was en hoogte regeling of de koplampen moet vervangen

al vast bendakt

mvgt

joris

oke, nouja je kan ze ook altijd bestellen via ebay.de daar staan ze ook op! alleen heb ik dit nog nooit gedaan dus zou niet weten hoe ik dit moet doen maar er zijn hier wel een aantal die daar ervaring mee hebben.

oke, nouja je kan ze ook altijd bestellen via ebay.de daar staan ze ook op! alleen heb ik dit nog nooit gedaan dus zou niet weten hoe ik dit moet doen maar er zijn hier wel een aantal die daar ervaring mee hebben.

@bjornspiering , zo'n gevoel had ik al dat het allemaal een beetje raar was , ik krijg van de kortaf mailtje terug en heb terug gemaild dat ik ze erg kortaf vind en de boel niet echt meer vertrouw, en dan krijg je geen reactie meer , dus daar bestel ik niks :shock:

nee idd je oude koplampen zijn niet echt mijn smaak , de nieuwe wel , die had ik zelf ook al uitgekozen ;)

@bjornspiering , zo'n gevoel had ik al dat het allemaal een beetje raar was , ik krijg van de kortaf mailtje terug en heb terug gemaild dat ik ze erg kortaf vind en de boel niet echt meer vertrouw, en dan krijg je geen reactie meer , dus daar bestel ik niks :shock:

nee idd je oude koplampen zijn niet echt mijn smaak , de nieuwe wel , die had ik zelf ook al uitgekozen ;)

heb nu zelf mijn koplampen weer gelijmd met speciale lijm, deze zitten nu weer goed vast en ik wil ze ook wel verkopen maarja denk niet dat je die wil hebben al vraag ik er niet veel voor.

heb nu zelf mijn koplampen weer gelijmd met speciale lijm, deze zitten nu weer goed vast en ik wil ze ook wel verkopen maarja denk niet dat je die wil hebben al vraag ik er niet veel voor.

@ Tallie GTI, nouja ik moet zeggen heb ze ook niet met succes verkregen die koplampen heb er veel achteraan moeten bellen of ze er nu al waren dan maar verder was die man wel aardig maar heb er verder nog nooit wat gehaald moet je wel vertellen die winkel wat ze hebben is bijna nooit open je moet altijd bellen of ze wel open zijn en of je dan langs kan komen. vindt het zelf ook een beetje een vreemde gang van zaken

@ Tallie GTI, nouja ik moet zeggen heb ze ook niet met succes verkregen die koplampen heb er veel achteraan moeten bellen of ze er nu al waren dan maar verder was die man wel aardig maar heb er verder nog nooit wat gehaald moet je wel vertellen die winkel wat ze hebben is bijna nooit open je moet altijd bellen of ze wel open zijn en of je dan langs kan komen. vindt het zelf ook een beetje een vreemde gang van zaken

ziet er niet slecht uit. Heb je misschien nog een fototje van wat verder + wanneer ze branden in het donker?

Vanwaar heb je ze?

ziet er niet slecht uit. Heb je misschien nog een fototje van wat verder + wanneer ze branden in het donker?

Vanwaar heb je ze?

ik heb anders nog wel koplampen liggen dit zijn ook h1 maar hier waren 2 bevestigingspunten van kapot maar deze heb ik inmiddels weer vast gezet met speciale lijm.

deze wil ik je anders wel verkopen voor 65 euro met verzendkosten de lampen zijn een goed jaar oud en zien er verder nog goed uit!

ik heb anders nog wel koplampen liggen dit zijn ook h1 maar hier waren 2 bevestigingspunten van kapot maar deze heb ik inmiddels weer vast gezet met speciale lijm.

deze wil ik je anders wel verkopen voor 65 euro met verzendkosten de lampen zijn een goed jaar oud en zien er verder nog goed uit!

ik zal binnen kort eens een fototje van mijn auto er proberen op zetten

want die heb ik nog niet

maar je bent er zeker van dat ik de koplampen koop met h1 lampen dat het voor zien is dat ik ze kan aansluiten op mijn h1 en h7 aansluiting

dan kan ik deze koplamp er in steken met h1 lampen groot licht en dimlicht h1 http://www.pitlane.bg/dectane-opel-astra-g-dayline-led-headlights-chrome-p7077.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

sorry dat ik het nog eens vraag maar ik wil heel zeker zijn want ik is veel geld

https://www.dectane.de/product_info.php?info=p20734_dayline-headlights-opel-astra-g-98-04--drl-optic.html&XTCsid=55abfd2380061f849320f256def00082

Terug
Naar boven