• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

koplampen vervangen.

ik zal binnen kort eens een fototje van mijn auto er proberen op zetten

want die heb ik nog niet

maar je bent er zeker van dat ik de koplampen koop met h1 lampen dat het voor zien is dat ik ze kan aansluiten op mijn h1 en h7 aansluiting

dan kan ik deze koplamp er in steken met h1 lampen groot licht en dimlicht h1 http://www.pitlane.bg/dectane-opel-astra-g-dayline-led-headlights-chrome-p7077.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

sorry dat ik het nog eens vraag maar ik wil heel zeker zijn want ik is veel geld

https://www.dectane.de/product_info.php?info=p20734_dayline-headlights-opel-astra-g-98-04--drl-optic.html&XTCsid=55abfd2380061f849320f256def00082

Tallie_GTI

zijn de zelfde lichten als de bovenste plaatje. Heb ze nog nooit gebruikt liggen in de doos nog.

Ik woon wel in rotterdam.

Tallie_GTI

zijn de zelfde lichten als de bovenste plaatje. Heb ze nog nooit gebruikt liggen in de doos nog.

Ik woon wel in rotterdam.

deze zien er beter uit als de oude ;)

deze koplampen wil ik zelf ook , je zegt in enschede gekocht via marktplaats of niet?

heb je ze gehaald of laten versturen ?

deze zien er beter uit als de oude ;)

deze koplampen wil ik zelf ook , je zegt in enschede gekocht via marktplaats of niet?

heb je ze gehaald of laten versturen ?

@ bjornspiering , ik woon zelf in groningen dus ff halen gaat niet zo snel bij mij ,

ik heb deze mensen gemaild alleen zijn ze erg kortaf ,en dan vertrouw in al heel snel iets niet meer

vandaar dat ik vroeg of je ze verstuurd had

@H_essel , ook van depo of van fk ?

en wat vraag je er voor ;)

@ bjornspiering , ik woon zelf in groningen dus ff halen gaat niet zo snel bij mij ,

ik heb deze mensen gemaild alleen zijn ze erg kortaf ,en dan vertrouw in al heel snel iets niet meer

vandaar dat ik vroeg of je ze verstuurd had

@H_essel , ook van depo of van fk ?

en wat vraag je er voor ;)

klopt maar daar heb je 2 merken van ;)

versturen ? en wat vraag je ervoor

reactie mag wel in een u2u anders vervuilen we het topic een beetje ;)

klopt maar daar heb je 2 merken van ;)

versturen ? en wat vraag je ervoor

reactie mag wel in een u2u anders vervuilen we het topic een beetje ;)

Ik heb ze ook in mn astra zitten, heb hem er zo mee gekocht. Ik ben van plan er weer originele in te zetten. Dus wie maakt me los?? :D

Ik heb ze ook in mn astra zitten, heb hem er zo mee gekocht. Ik ben van plan er weer originele in te zetten. Dus wie maakt me los?? :D

Terug
Naar boven