[rquote=1912602&tid=146282&author=GTS Power][rquote=1912597&tid=146282&author=2000][rquote=1912584&tid=146282&author=GTS Power][rquote=1912576&tid=146282&author=2000]Mooi resultaat, ik moet zelf ook nog met een oplossing komen voor mijn lampen. Maar als ik alle poetsmiddelen ga kopen die jij hebt liggen, dan ben ik met nieuwe lampen goedkoper uit
(denk ik)[/rquote]
als ik alles op tel wat ik de laaste jaren gekocht hebt kun je een heel mooi setje van kopen denk ik
maar dit is met relatief weinig middelen te doen:thumbup[/rquote]
Weet ik, met 2000+ korrel, koperpoets en commandant heb ik ooit eens de display van een radio (waar thinner op gelekt had) weer doorzichtig gemaakt.
Het enige wat na het polijsten van de lampen over blijft is dat de antireflectie laag weg is (horen zeggen van poetsbedrijf)[/rquote]
heb je ook doffe koplampen dan?[/rquote]
Ja, ik denk dat zowat iedere wat oudere GTS dit heeft, staat op de lange lijst met kwaaltjes
als ik alles op tel wat ik de laaste jaren gekocht hebt kun je een heel mooi setje van kopen denk ik
maar dit is met relatief weinig middelen te doen:thumbup[/rquote]
Weet ik, met 2000+ korrel, koperpoets en commandant heb ik ooit eens de display van een radio (waar thinner op gelekt had) weer doorzichtig gemaakt.
Het enige wat na het polijsten van de lampen over blijft is dat de antireflectie laag weg is (horen zeggen van poetsbedrijf)[/rquote]
heb je ook doffe koplampen dan?[/rquote]
Ja, ik denk dat zowat iedere wat oudere GTS dit heeft, staat op de lange lijst met kwaaltjes