hanskadett
Post veel
@Klopper wrote:Nah, bij die X14XE van me heb ik wel proberen te besparen, maar bij m'n C20XE heb ik geen kosten of moeite bespaard
Heb zelfs nog met kleine beetjes geprobeerd beter te koelen enzo, en heb ook al een oliekoeler klaar liggen (helaas zonder slangen, nog steeds op zoek)... Maar dat staat er verder los van...
Heb de auto ook iedere keer rustig warm laten worden, en daarbij zoveel mogelijk onder de 2500 revs te blijven (F20-bak)...
Afgelopen donderdag wel een keertje 3-4km gereden in z'n 4 op 4500 revs, maar dat moettie makkelijk kunnen hebben als hij warm is...
heb je nu dan een c20xe zonder oliekoeler?
zo ja dan kunnen we elkaar misschien helpen want ik wil de mijne eraf halen maar dan heb ik een korter buisje nodig waar de filter opgeschroefd word zeg maar.
anders stuur maar een pm babbelen daar verder
Heb de auto ook iedere keer rustig warm laten worden, en daarbij zoveel mogelijk onder de 2500 revs te blijven (F20-bak)...
Afgelopen donderdag wel een keertje 3-4km gereden in z'n 4 op 4500 revs, maar dat moettie makkelijk kunnen hebben als hij warm is...
heb je nu dan een c20xe zonder oliekoeler?
zo ja dan kunnen we elkaar misschien helpen want ik wil de mijne eraf halen maar dan heb ik een korter buisje nodig waar de filter opgeschroefd word zeg maar.
anders stuur maar een pm babbelen daar verder