• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kosten Distributie

DeMeistah

Post veel
Hey, moet over ong 7dkm mn riempje laten vervangen, weet iemand wat dit ongeveer kost voor een tigra 1.6?

via mijngarage.nl kwam ik uit op 222 euro, lijkt mij een beetje laag? hebben ze zeker de waterpomp etc niet bij inbegrepen?

mvg

inderdaad, is wss alleen werk denk ik zo.

voor dat geld zou ik iig niet een middag gaan leggen vloeken bij die klere 16kleppers, haha....

willem

inderdaad, is wss alleen werk denk ik zo.

voor dat geld zou ik iig niet een middag gaan leggen vloeken bij die klere 16kleppers, haha....

willem

Ik ga dit binnenkort ook vervangen bij mijn tigra :)

Maakt al lawaai vanaf de distributieriem...

Materialen die ik besteld heb zijn: distributieriem/ spanrollen/ waterpomp en meteen ook de multiriem :D..

Gelijk maar goed doen :)

Kom met materialen iets hoger uit als 200 euro!

Op zetten doe ik zelf in samenwerking met monteur, maar dat wordt nog een leuk klusje als ik dat zo lees (ook 1.6 16V)

Ik ga dit binnenkort ook vervangen bij mijn tigra :)

Maakt al lawaai vanaf de distributieriem...

Materialen die ik besteld heb zijn: distributieriem/ spanrollen/ waterpomp en meteen ook de multiriem :D..

Gelijk maar goed doen :)

Kom met materialen iets hoger uit als 200 euro!

Op zetten doe ik zelf in samenwerking met monteur, maar dat wordt nog een leuk klusje als ik dat zo lees (ook 1.6 16V)

okee, nou 300 euro heb ik er ook ngo wel voor over, ben ik er weer vanaf voor lange tijd. rij toch maar 10-15dkm per jaar :D

okee, nou 300 euro heb ik er ook ngo wel voor over, ben ik er weer vanaf voor lange tijd. rij toch maar 10-15dkm per jaar :D

[rquote=1850221&tid=141168&author=DeMeistah]4 jaar vind ik toch een lange tijd :)

wat is het meestal bij tigra? elke 50dkm vervangen?[/rquote]

ja is het ook maarja zou toch lullig zijn als die zou knappen.

Erwin

[rquote=1850221&tid=141168&author=DeMeistah]4 jaar vind ik toch een lange tijd :)

ja is het ook maarja zou toch lullig zijn als die zou knappen.

Erwin

euh dan zou ik er heel lang mee kunnen

rij ongeveer duizend km op jaar bassis

euh dan zou ik er heel lang mee kunnen

rij ongeveer duizend km op jaar bassis

ik was voor het vervangen van mijn distributieriem en waterpomp in totaal 180 euro kwijt

dus viel voor mij nog wel mee denk ik :o

Terug
Naar boven