Ik heb een Corsa B. Een jaar lang prima mee gereden, relatief weinig km's dus hij is verkocht als een "goed wagentje". Nu komt de apk er aan en kwam ik er van het weekend achter dat mijn uitlaat lek was. Dus, met die brombeer richting de garage gereden. Daar geparkeerd en na een "analyse" vanmiddag kreeg ik een telefoontje om het een en ander kort te sluiten.
De garagehouder maakt de volgende samenvatting;
We doen APK, want hij staat hier nu toch bij mij
We doen een beurt, want dat is al weer een jaar geleden
We moeten het middenstuk en de einddemper van de uitlaat vervangen.
Kost dat?;
425 is de indicatie.
Nu lijkt mij dat een dikke 100 euro te veel. Nu de vraag; Is dit een redelijk bedrag voor deze werkzaamheden?
Als ik een sommetje maak;
Beurt+APK 100-125
Onderdelen uitlaat 150
Uurtje sleutelen 50
Nu komt het, dat was al met een of andere 20% korting voor auto's van 10+ jaar;
Wij besteden graag tijd en aandacht aan elke Opel. Dus ook als uw Opel ouder is dan 10 jaar. Daarom hebben wij voor uw Opel ouder dan 10 jaar een exclusieve aanbieding: u ontvangt nu 20% korting op originele Opel onderdelen en arbeidsloon wanneer u uw Opel bij uw Opel dealer laat repareren of onderhouden.
De garagehouder maakt de volgende samenvatting;
We doen APK, want hij staat hier nu toch bij mij
We doen een beurt, want dat is al weer een jaar geleden
We moeten het middenstuk en de einddemper van de uitlaat vervangen.
Kost dat?;
425 is de indicatie.
Nu lijkt mij dat een dikke 100 euro te veel. Nu de vraag; Is dit een redelijk bedrag voor deze werkzaamheden?
Als ik een sommetje maak;
Beurt+APK 100-125
Onderdelen uitlaat 150
Uurtje sleutelen 50
Nu komt het, dat was al met een of andere 20% korting voor auto's van 10+ jaar;
Wij besteden graag tijd en aandacht aan elke Opel. Dus ook als uw Opel ouder is dan 10 jaar. Daarom hebben wij voor uw Opel ouder dan 10 jaar een exclusieve aanbieding: u ontvangt nu 20% korting op originele Opel onderdelen en arbeidsloon wanneer u uw Opel bij uw Opel dealer laat repareren of onderhouden.