• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kosten vervangen homokineet Zafira Opc

Spijkcity

Post vaak
Ik zag een zafira opc staan op marktplaats waarvan de homokineet hoorbaar is.is dit een duur geintje.of zeggen jullie lekker laten staan dat ding.

Is de prijs dan zo laag?

Anders kan je net zo goed verder kijken voor een goede,

ik zie er tegenwoordig zat te koop staan voor niet al teveel geld ivm 2 jaar geleden

Is de prijs dan zo laag?

Anders kan je net zo goed verder kijken voor een goede,

ik zie er tegenwoordig zat te koop staan voor niet al teveel geld ivm 2 jaar geleden

zoiets moet je niet van de sloop halen...je weet niet wat ermee gebeurd is :hmmz

gewoon nieuw spul eronder :P

maar een zafira opc voor 5000 euro??heeft ie 400.000 gelopen ofzo :o

ik zeg: staan laten en door sparen :thumbup

zoiets moet je niet van de sloop halen...je weet niet wat ermee gebeurd is :hmmz

gewoon nieuw spul eronder :P

maar een zafira opc voor 5000 euro??heeft ie 400.000 gelopen ofzo :o

ik zeg: staan laten en door sparen :thumbup

is niet 5000 euro kost ongeveer onderdeel zelf is ongeveer idd 300 a 400 euro dan moet je nog rekenen op maakloon etc

is niet 5000 euro kost ongeveer onderdeel zelf is ongeveer idd 300 a 400 euro dan moet je nog rekenen op maakloon etc

Mmmm.... als hij zo goedkoop is, en de auto ziet er verder goed uit, zou ik het wel wagen.

Kosten van zo'n homokineet vallen volgens mij mee.

ff doorsparen voor een wat duurdere kan ook, met het risico dat er na 2 weken ook een nieuwe homokineet onder moet.

Je kan voor die 3000,- die deze minder kost veel laten doen...

Terug
Naar boven