Met koud weer start mijn auto wat moeilijker. Daar had hij vorig jaar ook al last van. De startmotor gaat wat langzamer rond en heeft wat meer tijd nodig om de motor aan te krijgen. Sinds enkele dagen echter ook het probleem dat de radio na het starten uit is en dat de stuurbekrachtiging het de eerste 20 sec. na de koude start het niet meer doet. Vanmorgen heeft ook de dagteller zichzelf op nul gezet.
De accu is vorig week doorgemeten en was nog goed. Ik denk dus dat er ergens een overgangs weerstand in een van de kabels zit. Maar waar moet ik beginnen met zoeken? iemand ervaring hiermee?
Vroeger zat het vaak in de aansluiting van de min kabel van de accu naar de motor, maar waar zit deze aan de motor vast, alles verdwijnt in een kabelboom en ik kan zo niet zien waar deze er weer uit komt.
Het is een Astra 1.7XDTL van 1999 met electrische stuurbekrachtiging.
De accu is vorig week doorgemeten en was nog goed. Ik denk dus dat er ergens een overgangs weerstand in een van de kabels zit. Maar waar moet ik beginnen met zoeken? iemand ervaring hiermee?
Vroeger zat het vaak in de aansluiting van de min kabel van de accu naar de motor, maar waar zit deze aan de motor vast, alles verdwijnt in een kabelboom en ik kan zo niet zien waar deze er weer uit komt.
Het is een Astra 1.7XDTL van 1999 met electrische stuurbekrachtiging.