• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

krakend geluid links achter

moonlight_700

Post weinig
Reed vandaag stukje met mn raampje open...en nu hoor ik bij het minste geringste onglijkheid in het wegdek knakjes wegkomen bij het linkerachterwiel....dit hoor ik dus ook in de auto, ik dacht steeds dat het de hoedenplank was :hmmz

heb al eerder verteld dat mn linkerachterwiel een zoem..zoem..zoem geluid maakt, mischien dat het er wat mee te maken heeft?

Iemand enig idee wat het kan zijn dat zo knakt?

Alvast bedankt!!!

Schokdemper misschien???

Die van mij was op een of andere manier verbogen daardoor werkte hij gewoon bij drempels en dergelijke maar als ik over keien heen reed leek het wel of de auto uit elkaar viel...

ja ding knakt/tikt echt heel erg, bij een zeer klein putje in het asfalt al...echt benieuwd wat het is..want binnenin de auto hoor je het heel anders daarom dacht ik juist dat mn hoedeplank was.

Ik ben eerst bij de Kwik fitt, euromaster de opel dealer en nog meer zaken geweest die konden allemaal niets vinden. ze dachten allemaal dat het mijn stabilisator rubbers waren. Achtaf heb ik bij toen ik mijn winterbanden eronder ging leggen samen met die vent gekeken en hij zag het gelijk, Hij was gewoon verbogen.. Weet eerlijk gezegt niet hoe je het moet controleren. Misschien heeft iemand anders tips

origineel gepost door moonlight_700

de achterkant veert niet na ofzo...

Mijn vec was zelfs bij de Euromaster op de schokbreker testbank geweest maar die vond ook niets..

Terug
Naar boven