• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kuipstoelen monteren

DeMeistah

Post veel
Wie o wie kan mij helpen met het monteren van mn stoelen?

Wil graag dat het goed gebeurd en veilig vast zit dus ga er zelf niet aan beginnen te prutsen..

Ben bereid een stukje te rijden +- 50km vanuit Bergen op Zoom en een mooi prijsje ervoor te betalen..

Stoelen hebben in een andere auto gemonteerd gezeten waar ze gewoon op een metalen strip waren gelast en die strip weer op de oude rails, weet niet of het zo makkelijk gaat in een tigra ivm de hoogte enzo.

Fotos:

IMG-20110609-00088.jpg

IMG-20110609-00089.jpg

Laat maar weten als je tijd over hebt en er zin in hebt!

Klopt. Zag em flink aan de gang gaan. Tegen 5 uur zag ik em alweer rijden.

Heb je em al gewassen? Mijn hand afdrukken staan op je motorkap en achterklep.

Ook 5 liter water over m'n donder heen gehad met het duwen :shock:

Klopt. Zag em flink aan de gang gaan. Tegen 5 uur zag ik em alweer rijden.

Heb je em al gewassen? Mijn hand afdrukken staan op je motorkap en achterklep.

Ook 5 liter water over m'n donder heen gehad met het duwen :shock:

hahaha ik weet al wat je bedoelt, die afvoergaatjes zitten soms verstopt en dan blijft t water gewoon in zon gleuf staan langs me klep, als je dan een drempeltje neemt hoor je een emmer water omvallen op straat hahaha

hahaha ik weet al wat je bedoelt, die afvoergaatjes zitten soms verstopt en dan blijft t water gewoon in zon gleuf staan langs me klep, als je dan een drempeltje neemt hoor je een emmer water omvallen op straat hahaha

Het had geregent en dan blijft er blijkbaar water staan bij je achterklep.

Niet zo leuk als je em de brug op duwt :D

Niet gestart, meteen naar binnen geduwt

Het had geregent en dan blijft er blijkbaar water staan bij je achterklep.

Niet zo leuk als je em de brug op duwt :D

Niet gestart, meteen naar binnen geduwt

haha nee nog niet gewassen heb alleen nog maar regen gezien :jerry

5 liter water?

hebben jullie heb trouwens niet geprobeerd te starten terwijl alles al uit elkaar lag? was bang dat ze het waren vergeten door te geven want had het erbij gezegd :D

haha nee nog niet gewassen heb alleen nog maar regen gezien :jerry

5 liter water?

hebben jullie heb trouwens niet geprobeerd te starten terwijl alles al uit elkaar lag? was bang dat ze het waren vergeten door te geven want had het erbij gezegd :D

even fototjes schieten he ;)

hebben jullie er een beetje liefde aan gegeven woensdag, hij loopt weer netjes met de nieuwe egr trouwens. ik was rond half 5 bij jullie om hem op te halen maar zou donderdag ochtend klaar zijn. monteur was verder gegaan en kon hem na sluitingstijd alsnog ophalen :thumb

even fototjes schieten he ;)

hebben jullie er een beetje liefde aan gegeven woensdag, hij loopt weer netjes met de nieuwe egr trouwens. ik was rond half 5 bij jullie om hem op te halen maar zou donderdag ochtend klaar zijn. monteur was verder gegaan en kon hem na sluitingstijd alsnog ophalen :thumb

Hahaha, en ik heet nog Rick ook!! :jerry

Morgen moet ik werken tot 5, savonds heb ik alle tijd, dit weekend en maandag ook.

Zoals je ziet zitten de oude metalen stript nog op de rails gelast, geen idee of die oude recht op de bodem passen etc. stoelen komen uit een clio. Heb er 0,0 ervaring mee

Hahaha, en ik heet nog Rick ook!! :jerry

Morgen moet ik werken tot 5, savonds heb ik alle tijd, dit weekend en maandag ook.

Zoals je ziet zitten de oude metalen stript nog op de rails gelast, geen idee of die oude recht op de bodem passen etc. stoelen komen uit een clio. Heb er 0,0 ervaring mee

Wat een toeval toch XD daar zijn er wel meer van in de omgeving.

Ik ben zelf ook pas rond 15:00 thuis. 's avonds komt prima uit.

Weet niet in welk gedeelte van BoZ je woont?

check je u2u

Terug
Naar boven