• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

KWIK FIT VRAAGJE

hoi ben vandaag naar kwitfit geweest vanwege me auto opelcorsa 1.4 1994 dat zo n apart geluid dat steeds via de uitlaat komt, als je rijd of afremt dan hoor je de geluid steeds zo n iritant is dat.. dat heet volgens hun achterdemper weet niet of het klopt. en ik moest 137 e betalen hebben ze mij genaaid of niet ???? ze hebben nieuwe uitlaat gedaan en rubber/pakk/beugel kost 10.00 en verw.bijdr.uitlaten 2,50 . wie weet of dit normale bedrag is of niet ???

kwik fit is vragen omgenaaid te worden

is zo niet te beoordelen of je daadwerkelijk genaaid bent

ze zullen de achterdemper hebben vervangen en de vraag is of dat nodig was want zo te lezen klinkt je klacht als ene los of trillend schotje in je achterdemper

kwik fit is vragen omgenaaid te worden

ze zullen de achterdemper hebben vervangen en de vraag is of dat nodig was want zo te lezen klinkt je klacht als ene los of trillend schotje in je achterdemper

ze hebben de achterbumper in rekening gebracht?

en de achterdemper vervangen?

137 euro is toch niet al te veel voor een achterdemper en materiaal? en kosten van de uren?

je bent in mijn ogen past genaait als het probleem niet opgelost is?

want als je klacht die herrie was en dat was en los schotje (komt hij wel mee door de keuring maar is gewoon heel irri)

dan was de achterdemper vervangen wel de juiste actie

ze hebben de achterbumper in rekening gebracht?

137 euro is toch niet al te veel voor een achterdemper en materiaal? en kosten van de uren?

want als je klacht die herrie was en dat was en los schotje (komt hij wel mee door de keuring maar is gewoon heel irri)

@mallemalle wrote:kwik fit is vragen omgenaaid te worden

juist ja klacht was een losse uitlaat het hangt, daarom komt zo n raar geluid uit . en het trilt ook. heet dat geen achterdemper ?

@mallemalle wrote:kwik fit is vragen omgenaaid te worden

juist ja klacht was een losse uitlaat het hangt, daarom komt zo n raar geluid uit . en het trilt ook. heet dat geen achterdemper ?

@sebastiaankadettcabriogsi wrote:ze hebben de achterbumper in rekening gebracht?

ja ze hebben het vervangen . nou hij was omg half uur 3 kwartier bezig. ik vind het best duur. ik d8 dat het normaal 40 e zou kosten.

@sebastiaankadettcabriogsi wrote:ze hebben de achterbumper in rekening gebracht?

ja ze hebben het vervangen . nou hij was omg half uur 3 kwartier bezig. ik vind het best duur. ik d8 dat het normaal 40 e zou kosten.

nieuwe demper zal iets van 70 euro zijn maar schijnbaar zijn ze bij de kwikflut heel handig en brengen ze een mooie rekening

mja zo ken ik er nog wel een paar

nieuwe demper zal iets van 70 euro zijn maar schijnbaar zijn ze bij de kwikflut heel handig en brengen ze een mooie rekening

@Vannos wrote:nieuwe demper zal iets van 70 euro zijn maar schijnbaar zijn ze bij de kwikflut heel handig en brengen ze een mooie rekening

rond 70 e wat een verschil ik heb 137 moeten betalen . ja ik ga daar nooit meer heen slecht garage . ik woon in eindhoven welke andere ken je ook net als kwik ?

@Vannos wrote:nieuwe demper zal iets van 70 euro zijn maar schijnbaar zijn ze bij de kwikflut heel handig en brengen ze een mooie rekening

rond 70 e wat een verschil ik heb 137 moeten betalen . ja ik ga daar nooit meer heen slecht garage . ik woon in eindhoven welke andere ken je ook net als kwik ?

woon in zeeland ze hebben hier ook een kwikfit

werk zelf ook in een garage. kwikfit rekent gewoon te veel. zoals een band op een velg draaien 25 euro per band pfff..achterlijk veel.

zou zelf zoeken naar een klein bedrijfje die kunnen meestal veel minder rekenen. dus zal je goedkoper uit komen

woon in zeeland ze hebben hier ook een kwikfit

werk zelf ook in een garage. kwikfit rekent gewoon te veel. zoals een band op een velg draaien 25 euro per band pfff..achterlijk veel.

zou zelf zoeken naar een klein bedrijfje die kunnen meestal veel minder rekenen. dus zal je goedkoper uit komen

@meiske wrote:@Vannos wrote:nieuwe demper zal iets van 70 euro zijn maar schijnbaar zijn ze bij de kwikflut heel handig en brengen ze een mooie rekening

volgende keer mij bellen, zit ook in eindhoven, met garage (hobby) ;)

@meiske wrote:@Vannos wrote:nieuwe demper zal iets van 70 euro zijn maar schijnbaar zijn ze bij de kwikflut heel handig en brengen ze een mooie rekening

volgende keer mij bellen, zit ook in eindhoven, met garage (hobby) ;)

ben het met lauwe eens

demper en motage materiaal al snel 70 euro,

3 kwartier bezig uurloon is al snel 60 euro

beetj btw er overheen zit je er zo aan.

ik zelf heb het er ook niet voor over, maar daarom die ik het ook zelf..

ben het met lauwe eens

demper en motage materiaal al snel 70 euro,

3 kwartier bezig uurloon is al snel 60 euro

beetj btw er overheen zit je er zo aan.

ik zelf heb het er ook niet voor over, maar daarom die ik het ook zelf..

@Vannos wrote:woon in zeeland ze hebben hier ook een kwikfit

ik denk dat heel nl een kwikfit hebben. hoeveel zou het normaal kosten voor die achterdemper? ja je hebt gelijk een klein bedrijf zoeken . kwit fit blijft een dure garage

Terug
Naar boven