• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

laatste keer genoten van de corsa..

Als je de koppakking vervangt hele distributie vervangen.. plus waterpomp. dat gel*l van pomp hoeft niet enzo.. als die vast loopt of wat heb je een groter probleem..

Ja daar ben ik het ook wel mee eens. Als ie goed liep zou ik daar voor die 350 euro wel verder mee gaan. Een c20xe inbouwn is ook niet gratis ;) en kan ook voor een hoop onaangename verassingn zorgen ;)

Als je de koppakking vervangt hele distributie vervangen.. plus waterpomp. dat gel*l van pomp hoeft niet enzo.. als die vast loopt of wat heb je een groter probleem..

@Peter_89 wrote:Als je de koppakking vervangt hele distributie vervangen.. plus waterpomp. dat gel*l van pomp hoeft niet enzo.. als die vast loopt of wat heb je een groter probleem..

Ben ik wel met je eens, vervang vorige week een waterpomp van de c16xe blijkt dat ding gemaakt te zijn in 1999... Blijkt dan toch maar weer dat ze ook nog wel duurzaam zijn....Maar afdichten doen ze w.s. niet meer na een distributiewissel.

@Peter_89 wrote:Als je de koppakking vervangt hele distributie vervangen.. plus waterpomp. dat gel*l van pomp hoeft niet enzo.. als die vast loopt of wat heb je een groter probleem..

Ben ik wel met je eens, vervang vorige week een waterpomp van de c16xe blijkt dat ding gemaakt te zijn in 1999... Blijkt dan toch maar weer dat ze ook nog wel duurzaam zijn....Maar afdichten doen ze w.s. niet meer na een distributiewissel.

Terug
Naar boven