hier dan even ons verslag van de mooie dag die we COR en z,n gezin en familie hebben laten genieten met wat foto,s
t,is zondag tien voor twaalf als al de eerste manta bij mij voor de deur staat (wou waarschijnlijk z,n broodjes kaas niet missen)

en langzamer hand komen er steeds meer manta,s de straat inrijden prachtig gezicht we hadden voor iedereen even wat koffie en thee of fris klaargezet met een broodje of cake en suikerbrood iedereen was mooi op tijd zodat we natuurlijk eerst even wat bij konden kletsen want ja wanneer komt het voor dat je begin januari een rit met je manta gaat doen in groeps verband :thumbup na nog wat laatste instructies gegeven te hebben zijn we gestart om naar cor toe te rijden zo,n 20 a 25 km mooi gezicht onderweg zo,n stoet manta,s vonden ook de mensen onderweg
na zo,n half uur rijden komen we op het doorgegeven adres aan al toeterend komen we de straat in rijden en zie ik al wat gezinleden omhoog komen en voor het raam staan kijken want cor weet natuurlijk helemaal van niets maar toch herkend hij direct een aantal van de manta,s
nadat we de manta,s geparkeerd hebben stappen we uit en lopen we richting z,n huis en komen ze naar buiten dit was wel even een emotioneel moment voor iedereen ook voor ons
daarna zeg ik tegen cor loop lekker even langs alle manta,s en laten hem daarna de keus in welke manta hij meegaat als we de rit gaan rijden
die keus had ie gauw gemaakt het moest de TE van johan worden dus zijn we na ongeveer een halfuur na aankomst gestart met de rit
als verrassing voor cor mocht hij zelf rijden in johan z,n TE super gebaar :thumbup :thumbup en z,n vrouw stapt bij mij in ook de kinderen kiezen zelf een auto en wat familie kiezen er ook een ,we spreken bij start af dat we ongeveer halverwege met cor gaan wisselen en dat ie bij mij instapt want ik weet als enige het eindpunt ,hij is helemaal in z,n nopjes en heeft het eigenlijk helemaal niet over z,n ziekte maar dat ie het geweldig vind dat ie in een manta meerijd die klaar is
na nog wat gereden te hebben komen we aan bij het eindpunt daar rijden we eerst voorlangs en vervolgens een afslag te nemen voordat we daar aankomen er staan veel mensen en dat is voor de kinderen van cor en het gedeelte familie wat mee is zeer emotioneel cor zelf is heel rustig
bij aankomst staat cor z,n zus dineke en haar man karlo die dus ook dit alles in z,n werk heeft gezet klaar voor een bedankje voor ons allen (een lekkere in fries kadopapier suikerbrood ) :thumbup :thumbup
daarna gaan we nog even mee het cafe in voor koffie wij krijgen nog een bloemetje voor het organizeren van de manta,s
na twee bakjes koffie nemen we afscheid
WE ZIJN ALLEN BLIJ DAT WE DIT VOOR JOU HEBBEN MOGEN DOEN COR EN FAMILIE STERKTE DE KOMENDE TIJD
groet popke en jitske
en alle jongens die deze dag hebben meegereden