• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lage onderlip Astra coupe

mrmonkey

Post veel
Iemand een idee hoe ik mijn astra voor lager kan laten ogen...

Schroefset ligt al op zn buik en zou graag een andere onderlip op mn voorbumper willen zodat ie lager oogt...

Iemand een ideetje, andere merk lippen mag ook natuurlijk (het liefste een rubber oid want dan rijd ik m er niet elke drempel vanaf)

Jms is ook mooi ja, maar zoek liever zon rubber iets want een jms rij ik zo aan bonken :???:

Is een turbo lip niet net zo laag als een gewone lip maar dan met gaten erin?

Jms is ook mooi ja, maar zoek liever zon rubber iets want een jms rij ik zo aan bonken :???:

Is een turbo lip niet net zo laag als een gewone lip maar dan met gaten erin?

opc 1 lip lijkt veel te veel op standaard vind ik.... is ook niet laag trouwens.

Zou trouwens lekker een opc 2 front erop gooien :)

opc 1 lip lijkt veel te veel op standaard vind ik.... is ook niet laag trouwens.

Zou trouwens lekker een opc 2 front erop gooien :)

Jah OPC 1 lip is zelf hoger, alleen oogt wel wat dikker, bij mijn auto vond ik het heel wat doen. Maar volgens mij past dat sowieso niet op een coupé btw dan moet je erg veel aanpassen.

Jah OPC 1 lip is zelf hoger, alleen oogt wel wat dikker, bij mijn auto vond ik het heel wat doen. Maar volgens mij past dat sowieso niet op een coupé btw dan moet je erg veel aanpassen.

ik ben et bestwel met baas j eens... gewoon een opc bumper derop, en als je dan toch wat extras wilt doe je der een onderlip onder van een seat leon cupra R.

ik ben et bestwel met baas j eens... gewoon een opc bumper derop, en als je dan toch wat extras wilt doe je der een onderlip onder van een seat leon cupra R.

Turbolip is inderdaad net zo laag als de gewone lip, maar dan met gaten.

Waarom geen mooie lip van Rieger?

Turbolip is inderdaad net zo laag als de gewone lip, maar dan met gaten.

Waarom geen mooie lip van Rieger?

De Riegerlip op mn oude astra G is 2 keer gescheurd, en die auto was niet eens zo laag als die van jou.

Heb er toen een OPC 2 bumper op gegooit, lang niet zo laag maar oogt veeeeel dikker.

Wil je toch lager heeft lumma een OPC replica en is nog een paar cm lager.

Op het forum is ook iemand met een Astra H GTC lip onder zijn astra G, ziet er erg vet uit!!!

De Riegerlip op mn oude astra G is 2 keer gescheurd, en die auto was niet eens zo laag als die van jou.

Heb er toen een OPC 2 bumper op gegooit, lang niet zo laag maar oogt veeeeel dikker.

Wil je toch lager heeft lumma een OPC replica en is nog een paar cm lager.

Op het forum is ook iemand met een Astra H GTC lip onder zijn astra G, ziet er erg vet uit!!!

Terug
Naar boven