• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lak camouflage.

@wim-v6 wrote:Budget Motortje = Budget afwerking motorruimte..

Helaas, het blijft een Opel.

Willem

haha :D vind ik nu niet erg hoor, en ik vind mijn budget motortje wel leuk rijden als eerste wagen :D

En nu ik hoger in toeren ga durven, zal het mij nog beter bevallen :p

Als het niet te dikkenekkerig overkomt, ben ik best wel fier. Je ziet niet veel jongens van mijn leeftijd

met zo'n mooie wagen rondrijden :D . (of het moesten jongetjes zijn die alles van hun ouders krijgen :jerry ).

@wim-v6 wrote:Budget Motortje = Budget afwerking motorruimte..

Helaas, het blijft een Opel.

Willem

haha :D vind ik nu niet erg hoor, en ik vind mijn budget motortje wel leuk rijden als eerste wagen :D

En nu ik hoger in toeren ga durven, zal het mij nog beter bevallen :p

Als het niet te dikkenekkerig overkomt, ben ik best wel fier. Je ziet niet veel jongens van mijn leeftijd

met zo'n mooie wagen rondrijden :D . (of het moesten jongetjes zijn die alles van hun ouders krijgen :jerry ).

Dat had ik ook ja, iedereen dacht dat ik die wagen van m'n ouders had gekregen. Vaak zielige figuren die zelf in een hok moesten beginnen (of nog steeds rijden)....

Dat had ik ook ja, iedereen dacht dat ik die wagen van m'n ouders had gekregen. Vaak zielige figuren die zelf in een hok moesten beginnen (of nog steeds rijden)....

Bij mij net hetzelfde :D .

En net zo'n opmerkingen maken mij blij haha :jerry .

Toch een compliment eigenlijk :D .

Bij mij net hetzelfde :D .

En net zo'n opmerkingen maken mij blij haha :jerry .

Toch een compliment eigenlijk :D .

Had met 18jaar geen auto, reed lekker in de gebakkies van mijn ouders, en als iemand een dikke kar had, moest ie het zelf weten.

Mijn eerste auto op eigen naam was wel een Omega 3000-24V (C30SEI) irmscher (was toen 19 lentes jong, en had m gekocht met schade, en gauw voor meer kunnen verkopen, dus kort gehad, dat 1 op 6 ben je ook gauw zat als je geld je niet op je rug groeit.)

Toen heel tevreden 2 jaar met een toen ik m kocht 9,5 jaar oude kadett rond getoured.

haha ik rijdt nu met een 16jaar oude Vectra-B, maar wel een Met een Fantastische 2.5 V6 (nu 3.0 V6) motor, lang voor de Downsize tijd gelukkig...

Was anvankelijk aan het kijken voor Astra's (F-G G-Coupe's) tot ik de Vectra V6 vond op internet, na de 1e proefrit was ik verkocht, wat is dat MEER auto als een Astra-G / G-Coupe, Qua Comfort, Stuur en rijgedrag etc etc.

Willem

Had met 18jaar geen auto, reed lekker in de gebakkies van mijn ouders, en als iemand een dikke kar had, moest ie het zelf weten.

Mijn eerste auto op eigen naam was wel een Omega 3000-24V (C30SEI) irmscher (was toen 19 lentes jong, en had m gekocht met schade, en gauw voor meer kunnen verkopen, dus kort gehad, dat 1 op 6 ben je ook gauw zat als je geld je niet op je rug groeit.)

Toen heel tevreden 2 jaar met een toen ik m kocht 9,5 jaar oude kadett rond getoured.

haha ik rijdt nu met een 16jaar oude Vectra-B, maar wel een Met een Fantastische 2.5 V6 (nu 3.0 V6) motor, lang voor de Downsize tijd gelukkig...

Was anvankelijk aan het kijken voor Astra's (F-G G-Coupe's) tot ik de Vectra V6 vond op internet, na de 1e proefrit was ik verkocht, wat is dat MEER auto als een Astra-G / G-Coupe, Qua Comfort, Stuur en rijgedrag etc etc.

Willem

Ik heb leren rijden in mijn moeder haar Opel corsa D 1.2 +- 70 pk?

En in mijn vader zijn Zafira A 2.0 Diesel.

Ik denk dat je dan wel begrijpt waarom ik mijn 1.6 105 pk zo leuk vind :D

Ik heb leren rijden in mijn moeder haar Opel corsa D 1.2 +- 70 pk?

En in mijn vader zijn Zafira A 2.0 Diesel.

Ik denk dat je dan wel begrijpt waarom ik mijn 1.6 105 pk zo leuk vind :D

haha, Je weet nog niet half wat jouw 1.6 allemaal in huis hebt, als ie goed warm is (20min rijden minimaal) kan je m goed straffen hoor.....

Willem

haha, Je weet nog niet half wat jouw 1.6 allemaal in huis hebt, als ie goed warm is (20min rijden minimaal) kan je m goed straffen hoor.....

Willem

Hehe, ik heb mijn auto ook vanaf mijn 19e.

Vond het daarvoor wel prima in die z22yh Vec-C van m'n ouders.

Lang gezocht naar een GOEDE G OPC, niet gevonden, alles afgetrapt. Daarna even gedacht over een driedeurs Sport Edition II, maar ook die vond ik niet naar m'n zin. Toen tegen deze Coupé met schades aangelopen, opgeknapt en rijd er voorlopig nog in, tot het mijn hobby-auto gaat worden over een jaartje ofzo.

Hehe, ik heb mijn auto ook vanaf mijn 19e.

Vond het daarvoor wel prima in die z22yh Vec-C van m'n ouders.

Lang gezocht naar een GOEDE G OPC, niet gevonden, alles afgetrapt. Daarna even gedacht over een driedeurs Sport Edition II, maar ook die vond ik niet naar m'n zin. Toen tegen deze Coupé met schades aangelopen, opgeknapt en rijd er voorlopig nog in, tot het mijn hobby-auto gaat worden over een jaartje ofzo.

Terug
Naar boven