• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

lambdasonde vervangen maar lamp brand nog steeds ?

Beste leden,

Ik heb reeds na aanleiding van de fout code p0141 en p0036

de lambdasonde vervangen maar de code blijft nog steeds en de engince check light

brand nog steeds.

Nou vroeg ik me af of ik hem nu moet laten resetten of dat dit normaal automatisch gaat.

Lampje resetten, werkt dat niet kan het zijn dat je een draadbreuk hebt in de bedrading.

En idd alleen originele sondes gebruiken.

Het is precies dezelfde alleen van bosch, Maar het leuke is nadat ik hem erin had gezet met een harde reset (Accu Los) Bleef de lamp uit toen ik een klein ritje maakte maar daarna ging hij weer aan wat ik dus raar vond.

wat opeltje17 zegt.. misschien een kabelbreuk...

kan als een zeur overkomen maar wil het 100% ff weten aangezien bosch heeft ook universele.. heb je er zelf de oude stekker aangeknepen of zat deze er al aan??

die hieronder namelijk is er eentje waar je zelf een draad aan moet knippen...en die vind je opeltje niet zo erg leuk om mee samen te werken...

@bart-gsi wrote:wat opeltje17 zegt.. misschien een kabelbreuk...

kan als een zeur overkomen maar wil het 100% ff weten aangezien bosch heeft ook universele.. heb je er zelf de oude stekker aangeknepen of zat deze er al aan??

die hieronder namelijk is er eentje waar je zelf een draad aan moet knippen...en die vind je opeltje niet zo erg leuk om mee samen te werken...

http://s800.photobucket.com/user/ge...oxygen-sensor-0258986501_zpsub5nxnrb.jpg.html

Nee het is geen universeel heb extra gelet op een met stekken gewoon voor de zekerheid dat er geen los contact zou zijn, Maar heb wel olie gevonden in de kabel van de lambdasonde en de stekker (de oude lambda) waarna ik de kabels heb nagekeken en heb schoongemaakt.

Terug
Naar boven