Vandaag reed ik op de snelweg en ging ineens m'n (volgens het boekje) motorverklikker (is dit hetzelfde als motormanagement lampje?) lampje branden. Verder reed de auto prima. Ik reed ca. 110 km / net boven de 3000 toeren (denk ik). Na ongeveer een kwartiertje (ben iets rustiger gaan rijden, ca. 90-100 km) ging het lampje weer uit. Hij start normaal en dezelfde weg terug, geen brandende lampjes ??
Het is wel eens gebeurd (keer of 3) dat de auto (bij vochtig weer) wel startte, maar even slecht loopt. En tijdens het starten maakt ie ook af en toe een 'raspend" geluid. Zou dit met elkaar te maken kunnen hebben?
Ik ga morgen even langs de garage om m te laten lezen, maar weet iemand misschien wat dit zou kunnen zijn ??
Niet te technisch graag.. heb (helaas) geen verstand van auto's :hmmz !!
Het is trouwens een Astra 1.6 GL uit 1998.
Dank vast voor de reactie !!
Het is wel eens gebeurd (keer of 3) dat de auto (bij vochtig weer) wel startte, maar even slecht loopt. En tijdens het starten maakt ie ook af en toe een 'raspend" geluid. Zou dit met elkaar te maken kunnen hebben?
Ik ga morgen even langs de garage om m te laten lezen, maar weet iemand misschien wat dit zou kunnen zijn ??
Niet te technisch graag.. heb (helaas) geen verstand van auto's :hmmz !!
Het is trouwens een Astra 1.6 GL uit 1998.
Dank vast voor de reactie !!