• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lampje onder de motorkap..

@KadAstra-EF wrote:@midnight black wrote:@KadAstra-EF wrote:Ik heb even gekeken bij mn F maar helaas heeft die GEEN voorbereiding voor dit mooie lampje.

Waar haal ik dan het beste de stroom weg ?

Rik :D

Makkelijkst is denk ik om deze af te takken van het stadslicht, dan schakelt het lampje tenminste in en uit met de verlichting. Origineel zit het rechtstreeks op zekering 2 achter de verlichtingschakelaar.

Oke, bedankt :thumbup

is het gelukt met het lampje in bouwen?

@gsi rudi wrote:@KadAstra-EF wrote:@midnight black wrote:@KadAstra-EF wrote:Ik heb even gekeken bij mn F maar helaas heeft die GEEN voorbereiding voor dit mooie lampje.

Waar haal ik dan het beste de stroom weg ?

Makkelijkst is denk ik om deze af te takken van het stadslicht, dan schakelt het lampje tenminste in en uit met de verlichting. Origineel zit het rechtstreeks op zekering 2 achter de verlichtingschakelaar.

Oke, bedankt :thumbup

is het gelukt met het lampje in bouwen?

Nee, nog niet aan toegekomen.

Heb eerst nog andere klusjes aan mn F.

Maar heb dit topic wel als bladwijzer ingesteld dus eens komt het er van haha.

Ach, het houdt je van de straat en kan je vrouwtje je ook in de gaten houden :jerry

maar ik wil dit wel gaan fixen voor de kerst :thumbup

wacht met smart op de kerst dan is het nog twee weken en wordt de hb 26 en dus belasting vrij en de cabrio in de oldtimer verzekering

Terug
Naar boven