• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lange mensen in Astra H GTC

@Juffer1 wrote:Als het een losse spiegel is dan zou je eens een spiegel van een Astra G kunnen proberen, als die ophangpunten zijn hetzelfde.

Overigens weet ik niet of het artikel nummer van een H spiegel hetzelfde is als van een G, maar dat kunnen ze je bij de dealer zo vertellen.

Stoelen zijn nieuw niet te verkrijgen (of je moet een 3000 euro willen gaan uitgeven).

Je zou eens kunnen zoeken op marktplaats (half leder opel) of hier : http://www.schadeautos.nl/demontageautos.php?merk_demontage=opel&type_demontage=astra" onclick="window.open(this.href);return false;

Houdt er wel rekening mee dat die stoelen anders zijn qua kleur en stof / leer ten opzichte van je deurpanelen / achterbank ed

Waarom spiegel van een G is die kleiner ofzo?

En zijn de cosmo stoelen zoveel beter dan sport stoelen, wat is het wezenlijke verschil?

Wederom bedankt

Ronnie

Als ik van de H in een G stap (of andersom) dan oogt die spiegel veel kleiner, volgens mij zit daar wel degelijk verschil in.

Je kan eens informeren of het bestelnummer van een astra G spiegel afwijkt tov die van een astra h spiegel.

Het verschil wat ik merk is vooral dat de cosmo stoelen veel stugger zijn en veel meer rug en zijdelingse steun bieden tov die stoffen stoelen.

Ter info : de GTC heeft pas 70.000 km gelopen en die van mij nu 100.000 dus doorgezakt zijn ze nog lang niet.

Als ik van de H in een G stap (of andersom) dan oogt die spiegel veel kleiner, volgens mij zit daar wel degelijk verschil in.

Je kan eens informeren of het bestelnummer van een astra G spiegel afwijkt tov die van een astra h spiegel.

Het verschil wat ik merk is vooral dat de cosmo stoelen veel stugger zijn en veel meer rug en zijdelingse steun bieden tov die stoffen stoelen.

Ter info : de GTC heeft pas 70.000 km gelopen en die van mij nu 100.000 dus doorgezakt zijn ze nog lang niet.

Bedankt.

Ik zal eens kijken morgen toch naar mijn dealer die heeft nog wel een Astra G staan. En ook nog wel iets met cosmo stoelen. Ben benieuwd

Groetjes Ronnie

Bedankt.

Ik zal eens kijken morgen toch naar mijn dealer die heeft nog wel een Astra G staan. En ook nog wel iets met cosmo stoelen. Ben benieuwd

Groetjes Ronnie

@arjan,

Het model stoel is wel het zelfde , alleen zijn ze door het halve leer wel steviger ja.

Dat merk ik nu ook in tegen overstelling met mijn laatste H.

Maar een essentia of temptation of 111edtion stoel is helemaal niks.

Groeten

Stefan.

@arjan,

Het model stoel is wel het zelfde , alleen zijn ze door het halve leer wel steviger ja.

Dat merk ik nu ook in tegen overstelling met mijn laatste H.

Maar een essentia of temptation of 111edtion stoel is helemaal niks.

Groeten

Stefan.

Zit ik dan zo verkeerd? Want een gedeelte van het vrije zicht naar rechts toe word versperd door de spiegel. T is wat irritant in de bebouwde kom bij een kruising.

Ik heb de stoel op de laagste stand, t verstelbare zitdeel naar achteren, maar die spiegel ontkom ik niet aan.

Zit ik dan zo verkeerd? Want een gedeelte van het vrije zicht naar rechts toe word versperd door de spiegel. T is wat irritant in de bebouwde kom bij een kruising.

Ik heb de stoel op de laagste stand, t verstelbare zitdeel naar achteren, maar die spiegel ontkom ik niet aan.

Staat je stoel mischen zelf je rugleuning heel erg recht?

je kan hem proberen iets achterover te kantelen, kijken of dat iets helpt?

Staat je stoel mischen zelf je rugleuning heel erg recht?

je kan hem proberen iets achterover te kantelen, kijken of dat iets helpt?

hallo ron,

je hebt het hellaas bij het rechte eind

ben zelf 195 en had het zelfde probleem

bij wegen van rechts kijk je in de spiegel.

en wat de stoel zelf betreft was ik ook niet onder de indruk.

maar heb zelf een ass stoel op maat maar snel een stoelframe geregeld

theun

hallo ron,

je hebt het hellaas bij het rechte eind

ben zelf 195 en had het zelfde probleem

bij wegen van rechts kijk je in de spiegel.

en wat de stoel zelf betreft was ik ook niet onder de indruk.

maar heb zelf een ass stoel op maat maar snel een stoelframe geregeld

theun

Terug
Naar boven