• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

lange mensen versus corsa A

opelremco

Post weleens wat
hey hallo,

Ik ben me aan het orienteren op een andere wagen en mn interesse ligt bij de corsa A.

maar ik ben 1,97 m lang en vraag me af,gaat dit passen?:afro

Qua comfortabel rijden,word waarschijnlijk een daily vandaar.

Zijn er hier mensen met dezelfde afmeting die ervaring hebben?

Of kun je met andere slede´s ook al veel bereiken.

groet,

remco

kuipen erin en gaan,

maar de ene heb lange beenen en de andere een hoog hoofd, daar zit ook verschil in,

maat van me is 1,85 en dat past makelijk idd stoel in slaap stand

kuipen erin en gaan,

maar de ene heb lange beenen en de andere een hoog hoofd, daar zit ook verschil in,

maat van me is 1,85 en dat past makelijk idd stoel in slaap stand

Ben 1.85m en draag hele lompe schoenen (voor wie New Rocks kent, die snapt em wel), effectief zit ik tegen de 1.90 aan.

Corsa A3 Sedan gehad, ging met gemak. Corsa B is zelfs nog ruimer.

Heb ook eens in de Starlet 1.3i van m'n tante moeten rijden, daarbij had ik het stuur tussen m'n knieen zitten :P

Ben 1.85m en draag hele lompe schoenen (voor wie New Rocks kent, die snapt em wel), effectief zit ik tegen de 1.90 aan.

Corsa A3 Sedan gehad, ging met gemak. Corsa B is zelfs nog ruimer.

Heb ook eens in de Starlet 1.3i van m'n tante moeten rijden, daarbij had ik het stuur tussen m'n knieen zitten :P

de kogel is door de kerk.er komt een A.Nu rustig op zoek.het word in ieder geval een zwarte en qua type een sport.

Maar eerst de calibra de deur uit.

Hehe, ik zou wel adviseren om sportstoelen/gsi stoelen erin te hebben :)

Die zitten wat hoger waardoor je benen wat meer ondersteuning krijgen onder je bovenbeen. Ik heb nu een origineel interieurtje erin, daar merk ik bij m'n enkels dat ik wat ondersteuning mis gezien het volle gewicht van m'n been op de enkel rust.

Maargoe, standje eronderuit helpt goed in originele stoelen :P + Dan zit je ook wat verder van 't stuuraf in geval van een ongeluk scheelt je koppen :P

de kogel is door de kerk.er komt een A.Nu rustig op zoek.het word in ieder geval een zwarte en qua type een sport.

Maar eerst de calibra de deur uit.

Hehe, ik zou wel adviseren om sportstoelen/gsi stoelen erin te hebben :)

Die zitten wat hoger waardoor je benen wat meer ondersteuning krijgen onder je bovenbeen. Ik heb nu een origineel interieurtje erin, daar merk ik bij m'n enkels dat ik wat ondersteuning mis gezien het volle gewicht van m'n been op de enkel rust.

Maargoe, standje eronderuit helpt goed in originele stoelen :P + Dan zit je ook wat verder van 't stuuraf in geval van een ongeluk scheelt je koppen :P

Ben ook 1.95 en pas zonder problemen in een A. Jaren dagelijks mee gereden.

Beste is zonder schuifdak en geen GSI stoelen, dan heb je de meeste ruimte.

Mocht het middenconsoletje in de weg zitten haal je die er uit. Ik reed eigenlijk altijd zonder. leunt je onderbeen er niet tegenaan, kan wat irriteren op 300+ km ritten.

Tevens je raamslingers zo verdraaien dat de niet tegen je been komen bij het afsteunen tegen de deur.

Terug
Naar boven