• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lantaarnpaal in Astra

Ik ken die weg... moet met een behoorlijke snelheid 100plus zijn gebeurt, wil je op een rechte weg verkeerd gaan.

Sommige mensen kunnen dat ook! :D

Weet iemand hoe het met de inzittenden is trouwens?

ik ben ooit met mijn astra met 140 km

door een andere :swear in een audi q7 in de vanrail geduwd

hij kon er gewoon niet tegen dat mijn astra sneller was

hahaha

gr opeloss

@opeloss wrote:ik ben ooit met mijn astra met 140 km

hahaha

gr opeloss

Niet toevallig een met kenteken 47-ZN-TK, die had knap moeite met het feit dat ie me bij het stoplicht niet wegreed, bij teh way, ik reed in de Combo-B haha...

zo'n 3.0 TDi is eenmaal niet vooruit te schijten...

Willem

ik ben ooit met mijn astra met 140 km

hahaha

gr opeloss

Combo van wim heeft wel flink wat pit met een 1.6 manzel blokje dr in... Wat wat olie drinkt en wat rijk loopt...

@opeloss wrote:ik ben ooit met mijn astra met 140 km

hahaha

gr opeloss

Niet toevallig een met kenteken 47-ZN-TK, die had knap moeite met het feit dat ie me bij het stoplicht niet wegreed, bij teh way, ik reed in de Combo-B haha...

zo'n 3.0 TDi is eenmaal niet vooruit te schijten...

Willem

Ging om die Prut Audi, zelf met een 3,0 turbo benzine, welke echter alleen in het nieuwe type is geleverd, is niet vooruit te schijten in zo'n strontkar...

zo'n 3.0TDi tdi kan je gewoon zieken met een corsa-B 1.4 16V!!!

daar vergissen velen zicht in, denken, staat Audi op, dus gaat hard!!

haha al die Ecotroep ,met Missschiakelende AStronic en DSG bagger erin, komen niet weg joh, veel te weinig power, VEEL EN VEEL EN VEEL te VEEL gewicht.

Hoeveel Audi's met mooie S-line pakketten Zeer snel kleiner worden in de spiegel zijn voor mij niet meer op 4handen te tellen..

Let wel, dat met een saaie gezinsbak: Vectra-B Stationwagen..

Audi Q7 3.0TFSi 272pk 400Nm

0-100: 7,9 sec

top 222

Verbruik gem 1 op 9,3

in alle opzichten Verslaat mijn gezinsbakkie (Vectra-B Caravan) deze auto, en had de combo er niet veel voor onder gedaan!!!

Willem

@Haasje17 wrote:Combo van wim heeft wel flink wat pit met een 1.6 manzel blokje dr in... Wat wat olie drinkt en wat rijk loopt...

Had, haasje Had...

De motor in de combo is draaiend naar de sloop gegaan, maar had wel Flink pseling op de Drijfstanglagers :wors :wors :wors

Hoorde m 3 straten verder aan komen rammelen haha....

maar dat block wou maar niet kapot, en ging er ook niet Minder van rijden haha..

Zo'n 3liter diesel in Q7 in 9,1 sec naar 100 :jerry

Eerst vond ik het wel een ruige bak maar hoe langer ik er na blijft staren hoe sneller de smaak weg valt.

Dan heb ik nog liever de Gklasse 65AMG :jerry

Combo van wim heeft wel flink wat pit met een 1.6 manzel blokje dr in... Wat wat olie drinkt en wat rijk loopt...

haha, Trage Frusterende Stront Injectie (TFSI)

@ Astra_TD:

een leuke belastingvrije G-klasse (tonka) G300D Turbo is ook prima hoor

Ging om die Prut Audi, zelf met een 3,0 turbo benzine, welke echter alleen in het nieuwe type is geleverd, is niet vooruit te schijten in zo'n strontkar...

zo'n 3.0TDi tdi kan je gewoon zieken met een corsa-B 1.4 16V!!!

daar vergissen velen zicht in, denken, staat Audi op, dus gaat hard!!

haha al die Ecotroep ,met Missschiakelende AStronic en DSG bagger erin, komen niet weg joh, veel te weinig power, VEEL EN VEEL EN VEEL te VEEL gewicht.

Hoeveel Audi's met mooie S-line pakketten Zeer snel kleiner worden in de spiegel zijn voor mij niet meer op 4handen te tellen..

Let wel, dat met een saaie gezinsbak: Vectra-B Stationwagen..

Audi Q7 3.0TFSi 272pk 400Nm

0-100: 7,9 sec

top 222

Verbruik gem 1 op 9,3

in alle opzichten Verslaat mijn gezinsbakkie (Vectra-B Caravan) deze auto, en had de combo er niet veel voor onder gedaan!!!

Willem

@BornOpel wrote:Knap hoe hij dit voor elkaar heeft gekregen

lees onderstaande

Sonde van de Astra :shock:

Lichtmast staat in auto na botsing

Een automobilist heeft zaterdagochtend in Sittard zijn wagen bijna letterlijk om een lichtmast gekruld.

Dat gebeurde rond kwart voor 5 op de Rijksweg-Zuid. De mast stond na de klap zo'n beetje midden in het wrak. De bestuurder overleefde de botsing en is met nog onbekend letsel naar het ziekenhuis gebracht. Hij was daar snel, want het ongeluk gebeurde vlak bij het Orbis-ziekenhuis.

Volgens de politie reed de bestuurder, een 22-jarige man uit Geleen, met te hoge snelheid door de tunnel onder het spoor. Hij verloor daardoor de macht over het stuur.

Bron: http://www.l1.nl/nieuws/196244-lichtmast-staat-auto-na-botsing#.UJ9FB1Ek2iY" onclick="window.open(this.href);return false;

si2au.jpg

sit1s.jpg

Komen dus binnenkort een leuk setje CD velgen op marktplaats te staan. :jerry :jerry

@Haasje17 wrote:Combo van wim heeft wel flink wat pit met een 1.6 manzel blokje dr in... Wat wat olie drinkt en wat rijk loopt...

Had, haasje Had...

De motor in de combo is draaiend naar de sloop gegaan, maar had wel Flink pseling op de Drijfstanglagers :wors :wors :wors

Hoorde m 3 straten verder aan komen rammelen haha....

maar dat block wou maar niet kapot, en ging er ook niet Minder van rijden haha..

Zo'n 3liter diesel in Q7 in 9,1 sec naar 100 :jerry

Eerst vond ik het wel een ruige bak maar hoe langer ik er na blijft staren hoe sneller de smaak weg valt.

Dan heb ik nog liever de Gklasse 65AMG :jerry

@wim-v6 wrote:haha, Trage Frusterende Stront Injectie (TFSI)

@ Astra_TD:

een leuke belastingvrije G-klasse (tonka) G300D Turbo is ook prima hoor

Heb er al paar zien voorbij komen, nieuwste type G klasse op oldtimer onderstel :sleeping

Doen ze ook met de landrovers... hoezo belastingfraude :jerry

Terug
Naar boven