• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lantaarnpaal in Astra

haha, Trage Frusterende Stront Injectie (TFSI)

@ Astra_TD:

een leuke belastingvrije G-klasse (tonka) G300D Turbo is ook prima hoor

ja veel mensen vergissen zich in zoon familie bak...

ik ga veel met Honda mensen om en die stoppen 4 a 5k in een auto om hem te verbeteren....

kom ik aan in mijn auto waar 1400 euro in zit incl nieuwe distrubutie riem...

vtec jonguh 160pk op 909 kilo ... zou je toch zeggen dies sneller xD

en ik rij AUTOMAAT

rij hem er gewoon uit :D zelfs met bochten ontkomt hij niet aan mij... en over een drempel lach ik me helemaal dood hun 15km/u max ik 100? haha xD

vond de corsa b gsi ook verrassend snel :P leuker dan mijn 8v clio die theoretisch sneller was

@BornOpel wrote:Knap hoe hij dit voor elkaar heeft gekregen

lees onderstaande

Sonde van de Astra :shock:

Lichtmast staat in auto na botsing

Een automobilist heeft zaterdagochtend in Sittard zijn wagen bijna letterlijk om een lichtmast gekruld.

Dat gebeurde rond kwart voor 5 op de Rijksweg-Zuid. De mast stond na de klap zo'n beetje midden in het wrak. De bestuurder overleefde de botsing en is met nog onbekend letsel naar het ziekenhuis gebracht. Hij was daar snel, want het ongeluk gebeurde vlak bij het Orbis-ziekenhuis.

Volgens de politie reed de bestuurder, een 22-jarige man uit Geleen, met te hoge snelheid door de tunnel onder het spoor. Hij verloor daardoor de macht over het stuur.

Bron: http://www.l1.nl/nieuws/196244-lichtmast-staat-auto-na-botsing#.UJ9FB1Ek2iY" onclick="window.open(this.href);return false;

si2au.jpg

sit1s.jpg

Komen dus binnenkort een leuk setje CD velgen op marktplaats te staan. :jerry :jerry

lach ook elke dag wat af met mijn Opel Combo, zal heus niet onder doen tegen een gti of gsi, met die 150pk, en licht gewicht spint die vaak nog berg op door, maar blijft lachen, ze verwachten het echt niet met een bestelbusje :D

@wim-v6 wrote:haha, Trage Frusterende Stront Injectie (TFSI)

@ Astra_TD:

een leuke belastingvrije G-klasse (tonka) G300D Turbo is ook prima hoor

Heb er al paar zien voorbij komen, nieuwste type G klasse op oldtimer onderstel :sleeping

Doen ze ook met de landrovers... hoezo belastingfraude :jerry

Tja, ik heb ook 2 van die Vlotte Bestellers gehad:

deze:

DraadboomCCennieuwevoorruit014.jpg

Winterausstattung-1.jpg

milesperhour002.jpg

en deze:

100_0143.jpg

100_0151.jpg

100_0136.jpg

en nu dan het Redelijk Vlotte Gezins Apparaat in de Vorm van een Vectra Stationwagen met 3.0 V6 motor:

100_7776.jpg

100_7530.jpg

Veellampjes.jpg

Willem

ja veel mensen vergissen zich in zoon familie bak...

ik ga veel met Honda mensen om en die stoppen 4 a 5k in een auto om hem te verbeteren....

kom ik aan in mijn auto waar 1400 euro in zit incl nieuwe distrubutie riem...

vtec jonguh 160pk op 909 kilo ... zou je toch zeggen dies sneller xD

en ik rij AUTOMAAT

rij hem er gewoon uit :D zelfs met bochten ontkomt hij niet aan mij... en over een drempel lach ik me helemaal dood hun 15km/u max ik 100? haha xD

vond de corsa b gsi ook verrassend snel :P leuker dan mijn 8v clio die theoretisch sneller was

lach ook elke dag wat af met mijn Opel Combo, zal heus niet onder doen tegen een gti of gsi, met die 150pk, en licht gewicht spint die vaak nog berg op door, maar blijft lachen, ze verwachten het echt niet met een bestelbusje :D

Tja, ik heb ook 2 van die Vlotte Bestellers gehad:

deze:

DraadboomCCennieuwevoorruit014.jpg

Winterausstattung-1.jpg

milesperhour002.jpg

en deze:

100_0143.jpg

100_0151.jpg

100_0136.jpg

en nu dan het Redelijk Vlotte Gezins Apparaat in de Vorm van een Vectra Stationwagen met 3.0 V6 motor:

100_7776.jpg

100_7530.jpg

Veellampjes.jpg

Willem

Terug
Naar boven