• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

laptop start niet op????

DVO

Post vaak
hallo mensen,

mijn stiefzoontje z'n labtop start niet op.

als ik 'm aanzet dan hoor je ff een paar tellen het koelvennetje en dan niets meer.

het beeld blijft zwart en ik hoor nog wel iets maar ken ik niet plaatsen(misschien de harde schijf???).

heeft iemand ook wel eens zoiets gehad,of weet iemand daar iets over.

Gr Denis

thnx heren.

ik krijg alleen de cd speler er niet uit.

met de accu eruit en gewoon op net stroom doet tie het nog niet,dus

zonder de cd speler ken ik het niet proberen.

origineel gepost door Roelof

Als er 2 memory modules in zitten moet je er 1 uit trekken en dan een beetje wisselen.

hey Roelof,

sorry maar wat dat aan gaat ben ik een leek.

bedoel je aan de onderkant een gedeelte open schroeven waar het geheugen in zit?

gr Denis

Wat je ook nog kan proberen is een computerscherm/extern eraan zetten kijken of hij daarop wel beeld geeft aangezien je nog wel wat hoort draaien.

echt bedankt zover voor je hulp,

maar alles wat je hebt aan gegeven lukt niet.

net als laatste heb ik dus mijn pc monitor aangesloten op de labtop,maar doet niets.

het zou zeker dan ook kunnen dat het moederbord kapot is:mad:

Gr Denis

Druk eens met je vinger op verschillende punten op de laptop als hij opstart, paar keer opstarten.

Boven je toetsenbord en tussen je toetsenbord en touchpad.

Okee, ik heb nog een tip die vaak werkt. Klinkt heel gek maar de accu eraf en niet op stroom zetten. Dan de aan/uit knop indrukken en ff paar seconden inhouden. Zo haal je eventuele restspanning van het moeder bord. Accu erop, adapter aansluiten. In sommige gevallen start ie dan wel weer op.

origineel gepost door Makko

kan je cdrom nog wel open?

ja de cd rom kan nog wel open.

dat dan weer wel hahahaha

origineel gepost door Astraman

Okee, ik heb nog een tip die vaak werkt. Klinkt heel gek maar de accu eraf en niet op stroom zetten. Dan de aan/uit knop indrukken en ff paar seconden inhouden. Zo haal je eventuele restspanning van het moeder bord. Accu erop, adapter aansluiten. In sommige gevallen start ie dan wel weer op.

hey,

kheb het geprobeerd maar weer nul op het rekest:cry

ik heb nu ook een cd met xp erin gedaan maar hij draait ff en dan niets meer.

en ik krijg geen beeld

Terug
Naar boven