• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

laptop start niet op????

Dan denk ik toch de videokaart defect. geen beeld laptop/extern scherm en wel lampjes (neem ik aan) en cdrom die werkt tot aan je startup en dan stopt ie.

klopt,

het aan/uit lampje blijft wel branden,maar het andere gaat na een halve minuut uit.

de cdrom doet het een paar tellen en dan niets meer.

die videokaart moet ik zeker ook aan de onderkant eruit halen evt.

Oke, als hij uitgaat na een aantal tellen blijkt dat het wel meer kan zijn dan de videokaart.

Iets is in elkgeval niet goed en het moederbord sluit dan af, kan veel zijn.

Meestal halen ze dan alles uit de laptop, en starten ze hem op zonder de onderdelen en plaatsen die dan om de beurt er weer in. zo kun je erachter komen.

Zou het niet aanraden om het zelf te doen. :P

origineel gepost door Makko

Oke, als hij uitgaat na een aantal tellen blijkt dat het wel meer kan zijn dan de videokaart.

Iets is in elkgeval niet goed en het moederbord sluit dan af, kan veel zijn.

Meestal halen ze dan alles uit de laptop, en starten ze hem op zonder de onderdelen en plaatsen die dan om de beurt er weer in. zo kun je erachter komen.

Zou het niet aanraden om het zelf te doen. :P

oke thnx voor alle hulp,

we gaan 'm van de week wel ff wegbrengen en dan horen we het wel:thumbup

Gr Denis

Zonde man, mja als dat idd allemaal niet werkt dan is er echt iets mis in de hardware, succes met de afhandeling.

Is het een acer Aspire 9000 serie?? Dan zou ik wel even bij acer gaan informeren. Die mobo's gaan nog welleens defect, wellicht hebben ze een coulance regeling waardoor je goedkoop voor vervanging in aanmerking komt.

origineel gepost door Astraman

Zonde man, mja als dat idd allemaal niet werkt dan is er echt iets mis in de hardware, succes met de afhandeling.

Is het een acer Aspire 9000 serie?? Dan zou ik wel even bij acer gaan informeren. Die mobo's gaan nog welleens defect, wellicht hebben ze een coulance regeling waardoor je goedkoop voor vervanging in aanmerking komt.

Thnx,

Het is trouwens een Aspire 1650 serie:thumbup

origineel gepost door Astraman

We hebben ook een acer aspire gehad(type weet ik niet meer)

Hier bij ook het moederbord kapot.

Koste om te maken bij na even veel als een nieuwe laptop.

toen maar voor een andere gegaan.

kheb 'm vanavond naar iemand gebracht die gaat ffies kijken.

als tie iets weet laat hij het me weten wat het is en evt wat het zou moeten kosten om te maken,vrijblijvend gelukkig:vertag

zo,ik weet wat er aan de hand was.

er zat zoveel stof en as(m'n stiefzoon heeft 'm van z'n vader die rookt)in dat ding niet normaal meer.en er was een connector kapot.

als het goed is gaat het me ongeveer €95,- kosten.

hey haloa,

nou de laptop is overleden.

er was ook een stuk van het moederbord kapot,er zat heeeeeeeeeeel veel stof in waardoor

die te heet is geworden.

we hebben inmiddels een nieuwe laptop gekocht voor me stiefzoontje:thumbup

toch bedankt voor de hulp:wors

Gr Denis

origineel gepost door Los Marks

En om wat voor een connector gaat het? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk. ;)

hey,

sorry ik zou het echt niet weten,ik ben daar niet helemaal in thuis

Gr Denis

origineel gepost door Makko

Die oude gooi je niet weg toch? onderdelen zijn altijd makkelijk...:D

hahaha,tja die heb ik bij die man gelaten voor onderdelen,anders moest ik kijk/reparatiekosten betalen.

maar ik vind het goed zo.die klere aap heeft weer een pc,en wij zijn van de rotzooi af:P

Gr Den

mijne was ook t motherboard kapot

nieuwe er in met garantie

was k weer blij

half jaar later weer t zelfde en weer kapot

zeggen ze doodleuk van is maar 3mnd garantie op de reparatie :argue:argue:argue

kost me 300 €

gaat om een asus (2 jaar oud)

en nog zeggen van als je m komt halen kijken we wel even voor iets anders

denk t nie

koop er wel een bij de aldi haha

heb er een die draaid al jaren en me desktop heb k 5 jaar mee gedaan haha

moest t even kwijt

zo dan...da's ook niet prettig man.

maar ja,wat je zegt,bij de Aldi en dat soort winkels ken je best een goed produkt kopen.

Gr Denis

origineel gepost door DVO

zo dan...da's ook niet prettig man.

maar ja,wat je zegt,bij de Aldi en dat soort winkels ken je best een goed produkt kopen.

Gr Denis

ja dat wel haha dingen blijven gaan

heb die asus weer opgehaald en maar een hpmininote gekocht

dat werk t ook best moet k zeggen

valt niet tegen zo n klein ding

alleen t nadeel is dat er geen cd in kan

nee. moederboarden van laptops zijn belachelijk duur. ik reparereer die dingen, en inkoop zijn ze al onbetaalbaar. dus je word niet genaait. maar door je fabrikant van de laptop die naait je.

Terug
Naar boven