• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

laptop start niet op????

origineel gepost door jblfreak

origineel gepost door DVO

zo dan...da's ook niet prettig man.

maar ja,wat je zegt,bij de Aldi en dat soort winkels ken je best een goed produkt kopen.

Gr Denis

ja dat wel haha dingen blijven gaan

Heb hier een 12 jaar oude pII staan van de Aldi. Niet kapot te krijgen hoor. Alleen het geheugen en de cd drive een keer vervangen. Loopt inmiddels op XP en niet eens kinderachtig langzaam. Maar die Aldi PC's zijn gewoon samengesteld, als er goede onderdelen gebruikt worden dan ist geen probleem hoor, sommige vrezen ze omdat er geen Acer, asus of HP opstaat, maar ik denk dat je juist blij moet zijn daarmee, de service is 10x beter als van de grote jongens.

HP heeft trouwens ook een mooie stunt, de dv 9000, daar knakken alle flatcables door, en de schanieren gaan vastzitten omdat hp de verkeerde viscositeit olie heeft gebruikt. De olie droogt op doordat de warmteuitvoer daar 0ook zit. Gevolg, op een goeie dag doe je je scherm dicht, knak, schanier en schermrand naar de mallemuizen. Echt kut serie van HP, mooi om te zien, maar baggerkwaliteit.

kan je wel wat vertellen ben er zeker van dat je beeldkaart defect is dat is het meest vookomend ^probleem bij laptops (ik heb een manier om ze te herstellen en 90% dat het lukt kost prijs 80 euro ) de meeste mensen worden zo opgelicht maak het regelmatig mee en laat nooit je zogezecht defect toestel daar voor onderdelen ze klappen eens in de handen en die handel vliegt zo het internet op neem het van mij aan .

er bestaan niet veel eerlijke mensen meer mvg dcat

Juist, chips zijn kwetsbaar en kunnen boven de 100 gragen schade krijgen. Ik heb al vele filmpjes gezien en heb ook 1x een bord gedaan met een verfstripper maar het was van korte duur, na een paar keer vervoeren was het probleem weer terug.

Nou ja, als die het niet doet heb je er ook niets aan.....

[rquote=1444107&tid=103644&author=2e-c14nz]@ jblfreak, e300,- voor een moederbord van 2 jaar oud? wow was er meer kapot dan? anders wordt je genaaid waar je bij staat.[/rquote]

ik zou t niet weten eigenlijk

afgelopen week nog een hp pavilion dv2000 laptop de videokaart/chip gerepareerd haha

maatje wilde m weg gooien :P

nu draai ik er weer mee

Met de hete lucht gun de videochip verwarmen?

Heb ik onlangs ook gedaan bij zo'n soort model, werkt wel....

ja werkt idd

had filmpje op youtube gezien en dacht probeer t gewoon

en t heeft gewerkt want de laptop doet t weer

nu gezien wie zoekt die vindt lol :afro.

ik leg er meestal een muntje op en wat soldeertin op het muntje zorgen dat het tin smelt en dan nog tussen 2 en 3min laten doorsudderen met heatgun en heb je je solomoment hahaha (90% procent dat het ding weer werkt mvg dcat)

wij noemen dat reflowen

als je mazzel hebt kan dit lang goed gaan... echter bij zwaardere belasting kan het ook zo over zijn.

dit is hetzelfde principe als bij playstation 3's die zo gefixt worden als ze YLOD hebben (Yellow Light of Death)

sommigen houden het hierna lang vol, maar de meeste sterven weer na een paar weken.

@DCAT wrote:nu gezien wie zoekt die vindt lol :afro.

ik leg er meestal een muntje op en wat soldeertin op het muntje zorgen dat het tin smelt en dan nog tussen 2 en 3min laten doorsudderen met heatgun en heb je je solomoment hahaha (90% procent dat het ding weer werkt mvg dcat)

wij noemen dat reflowen

Kun je mij vertellen hoe lang hij dan blijft werken heb het met mijn laptop ook gedaan 2 dagen terug en hij doet het nog steeds. (scheelt misschien dat mijn GPU niet erg heet wordt door zware games. :thumb

Terug
Naar boven