• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lasapparaat advies

bij rustbuster is de gasfles ook meteen van jou, geen huur, alleen omruilen voor ene gevulde assie leg is, maar kheb um nu een jaar, en fles nog nie leeg en gigantisch veel mee gelast

de lengte van de slang had idd wel een meter langer gemogen

origineel gepost door mallemalle

bij rustbuster is de gasfles ook meteen van jou, geen huur, alleen omruilen voor ene gevulde assie leg is, maar kheb um nu een jaar, en fles nog nie leeg en gigantisch veel mee gelast

En hoe houd dit apparaat zich na langlassen trekt hij dat of wordt hij dan oververhit?

origineel gepost door mallemalle

En hoe houd dit apparaat zich na langlassen trekt hij dat of wordt hij dan oververhit?

kweenie wat je precies bedoelt met lang lassen, 5 minuten aan 1 stuk?

nog niet meegemaakt dat het ding te warm werd, en kheb er al heel wat uren mee gewerkt, ook voluit hoogste stand, geen probleem

kweenie wat je precies bedoelt met lang lassen, 5 minuten aan 1 stuk?

nog niet meegemaakt dat het ding te warm werd, en kheb er al heel wat uren mee gewerkt, ook voluit hoogste stand, geen probleem

klinkt op zich goed, maar als 165 serie wil, dan zit op 1045 de oerlikon die ik gezien heb (zie boven) zit op 1190. IK zal ze eens naast elkaar leggen, maar advies blijft gewenst :)

klinkt op zich goed, maar als 165 serie wil, dan zit op 1045 de oerlikon die ik gezien heb (zie boven) zit op 1190. IK zal ze eens naast elkaar leggen, maar advies blijft gewenst :)

de 155 valt onder een mooie aanbieding, ik denk als je een beetje een gesprek aan gaat je vast ook wel wat korting over een 165 kunt krijgen.

over de fles, kijk eerst goed of je een rustbuster fles wel bij je lokale gasboer kunt vullen, en wat het kost....

hier moeten ze er niet veel van hebben.. mijn eigendommer hervullen is goedkoper, moet er alleen een paar dagen op wachten, meestal niet zoon probleem.

de 155 valt onder een mooie aanbieding, ik denk als je een beetje een gesprek aan gaat je vast ook wel wat korting over een 165 kunt krijgen.

over de fles, kijk eerst goed of je een rustbuster fles wel bij je lokale gasboer kunt vullen, en wat het kost....

hier moeten ze er niet veel van hebben.. mijn eigendommer hervullen is goedkoper, moet er alleen een paar dagen op wachten, meestal niet zoon probleem.

er bestaan 2 systemen, je koopt een fles en als die leeg is ruil je die in voor een andere, je betaald alleen de vulling

en je kan een fles huren, dan betaal je jaarlijkse huurkosten, los van het gazzverbruik

kopen is een duurdere aanschaf maar op lange termijn rendabeler

en bij dat rustbustersetje betaal je een flink stuk minder dan een losse fles

er bestaan 2 systemen, je koopt een fles en als die leeg is ruil je die in voor een andere, je betaald alleen de vulling

en je kan een fles huren, dan betaal je jaarlijkse huurkosten, los van het gazzverbruik

kopen is een duurdere aanschaf maar op lange termijn rendabeler

en bij dat rustbustersetje betaal je een flink stuk minder dan een losse fles

precies de rustbuster fles is een ruil systeem fles, het is dan wel je eigendom, maar niet elke gasboer neemt hem zomaar aan, omdat niet elke gasboer hun ruilsysteem heeft. en dan krijg je dus niet zo een volle fles mee.

dat kan best wel eens lastig zijn. daarom zou ik gewoon eens goed bij je lokale gasboer vragen wat hun eventueel zelf voor je kunnen betekenen, verder heb je bij een huurfles bij je lokale gasboer nog het voordeel dat je redelijk makkelijk na een jaar kan overstappen of een grotere of kleinere fles.

Terug
Naar boven