Nou heb mijn Vectra de 19e naar A & R in Eck en Wiel gebracht.
Hij zou dezelfde dag nagekeken worden...NIET DUS!!!
Belde om 16.55 en toen kreeg ik dus niemand meer aan de lijn!!!
Vervoer voor de volgende dag was dus het probleem.
De volgende dag langs gegaan om te vragen hoe of wat.
Als antwoord kreeg ik.. "we hebben er nog niet naar gekeken, maar dat gaat vandaag hopenlijk lukken".... :wtf :fy1
Ik gevraagd of ze me dan wilde bellen omtrent het hoe of wat.
Om half 3 heb ik zelf maar even gebeld en kreeg toen te horen dat ze het probleem niet hadden kunnen verhelpen...

hmmz:swear
Heb toen de garage gebeld waar ik de auto gekocht had en deze hadden inmiddels een telefoontje gehad van A & R uit Eck en Wiel.
De garage heeft daarom besloten om er gewoon een andere gereviseerde bak onder te monteren, want dit schoot zo ook niet op natuurlijk.
Dit gaat de 30ste gebeuren gelukkig.
Maar nog even over A & R...ik had dinsdag gevraagd of ze de auto buiten het hek wilde zetten (gebeld om 15.00), dit omdat ik er pas om half 6 kon zijn.
Kom ik daar dus aan.......geen auto!!!! stond ie gewoon nog binnen de hekken!!!!!!!!!! :fy1:fy1:fy1:fy1:wtf
Dus had ik weer geen vervoer de volgende dag!!!
Uiteindelijk ben ik met de auto van mijn vriendin naar mijn werk gegaan en heeft zij de auto om 08.00 op moeten halen om vanuit daar door naar haar eigen werk te gaan...reactie van A & R: "oh ja...helemaal vergeten...sorry sorry sorry...."
Wat een bedrijf zeg!!!! Lijkt wel of ze geen geld willen verdienen of geen klanten willen binden...echt belachelijk!!!!!! Dus voor service en klantgerichtheid hoef je daar niet te zijn....Dit evt voor mensen die daar iets willen laten doen!!!
de 29ste breng ik mijn auto naar de garage en dan maar hopen dat het probleem ook weg blijft...ik wacht het maar af...nogmaals bedankt voor al jullie tips en reacties!!!!
Bij A & R zullen ze mij in ieder geval nooit meer zien!!!!