• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

led achterlichten vectra C

lukky

Post weinig
wat is de mening van jullie wat betreft deze achterlichten..

ROOD%20WIT%20LED%20VECTRA%20C.jpg

zouden in een grijze vectra sedan moeten

origineel gepost door lukky

origineel gepost door rezz

nvmking:

NVM... :D en nu zonder afkortingen

je foto deed het niet ik denk ik zet hem erop voor je.

maar mij lukte het ook niet.

Dus vandaar never mind. nvm ;)

Vind het maar niets, doe maar gewoon van die mooie donkere achterlichten erin. Staat imo vele malen mooier dan deze dingen.. Die aftermarket Leds staan te ver uit elkaar om mooi te zijn, Led moet één massief geheel vormen als ze branden en geen tussen ruimtes geven zoals je meestal ziet bij die aftermarket dingen..

origineel gepost door GTS2.2DTI

Vind het maar niets, doe maar gewoon van die mooie donkere achterlichten erin. Staat imo vele malen mooier dan deze dingen.. Die aftermarket Leds staan te ver uit elkaar om mooi te zijn, Led moet één massief geheel vormen als ze branden en geen tussen ruimtes geven zoals je meestal ziet bij die aftermarket dingen..

idd dat doet zo goedkoop aan:thumbup

Ik vind ze nog niet zo lelijk op het eerste oog. Ben zeer benieuwd hoe ze eruit zien, zowel met de verlichting aan als uit...

origineel gepost door stefan m.

dan moet je ook niet om onze mening vragen :P op het eerste zicht zie je niet eens dat het leds zijn, waarom ik om je mening vraag.... heb de mening gevraagd voor dat ik ze er in heb gezet.. vraag toch om je mening, niet om je toestemming.. :fy1

Foto-JVPGK3GY.jpg

Foto-D64G8V3J-1.jpg

Foto-GRAW3UKL-1.jpg

foto's zijn een beetje wazig, excuus daarvoor, lijken op gewone achterlichten vind ik, alleen als je ze aanzet zie je dat het led is

dan moet je ook niet om onze mening vragen :P op het eerste zicht zie je niet eens dat het leds zijn, waarom ik om je mening vraag.... heb de mening gevraagd voor dat ik ze er in heb gezet.. vraag toch om je mening, niet om je toestemming.. :fy1

rustig mate ... weet hij veel ... :P

anyways ziet er (verrassend) Goed uit :thumbup had het anders verwacht ... maar :thumbup:agent

vind hem op die eerste foto een beetje op een chrysler cc lijke met die leds:hmmz maar staat hem wel goed:D

origineel gepost door sjouke

rustig mate ... weet hij veel ... :P

anyways ziet er (verrassend) Goed uit :thumbup had het anders verwacht ... maar :thumbup:agent als tie niet veel weet... moet tie ook niet zo reageren... maar anyway.... stond er zelf ook van te kijken dat het er wel netjes uitzag, bedankt voor de complimentjes

Terug
Naar boven