• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Led achterlichten

Deze heeft de vorige eigenaar zelf gemaakt. Dus ik heb geen aansluitschema's ed, maar ben er erg over te spreken :)

vind het wel mooi staan maakt hem weer ff wat nieuwer zo zou alleen de trekhaak eronder vandaan schroeven en misschien het logo eraf lijkt die weer wat breder ook :)

vind het wel mooi staan maakt hem weer ff wat nieuwer zo zou alleen de trekhaak eronder vandaan schroeven en misschien het logo eraf lijkt die weer wat breder ook :)

[rquote=1872542&tid=142938&author=Maurice89]Word je auto ook goed gekeurd met die us verlichting?[/rquote]Waarom niet, knipperlichten achter moeten oranje of rood zijn, als alles naar behoren werkt dan is het geen probleem.

IK ben wel geïnteresseerd hoe je dit heb gedaan :hmmz

[rquote=1872542&tid=142938&author=Maurice89]Word je auto ook goed gekeurd met die us verlichting?[/rquote]Waarom niet, knipperlichten achter moeten oranje of rood zijn, als alles naar behoren werkt dan is het geen probleem.

IK ben wel geïnteresseerd hoe je dit heb gedaan :hmmz

Ik ben er uit, ze gaan er weer uit. Vind de originele toch mooier staan :D Trekhaak gebruik ik regelmatig en ik woon aan een drukke dijk en sommige mensen kunnen niet zo goed parkeren en dan bied zo'n trekhaak toch nog enige bescherming :afro Logotje kan ik er wel af halen, alleen heb ik dan 2 kleine gaatje is m'n achterklep.

Als iemand intresse in de lichten heeft hoor ik het graag.

Ik ben er uit, ze gaan er weer uit. Vind de originele toch mooier staan :D Trekhaak gebruik ik regelmatig en ik woon aan een drukke dijk en sommige mensen kunnen niet zo goed parkeren en dan bied zo'n trekhaak toch nog enige bescherming :afro Logotje kan ik er wel af halen, alleen heb ik dan 2 kleine gaatje is m'n achterklep.

Als iemand intresse in de lichten heeft hoor ik het graag.

waarom geen afneembare trekhaak? zat op mijn sloper ook, heb je alleen een grijs kapje als de kop eraf is. kan je hem voor daily gewoon laten zitten en voor het toeren e.d. trek je hem eraf

maar ben ook erg benieuwd naar het aansluitschema van de us verlichting.

waarom geen afneembare trekhaak? zat op mijn sloper ook, heb je alleen een grijs kapje als de kop eraf is. kan je hem voor daily gewoon laten zitten en voor het toeren e.d. trek je hem eraf

maar ben ook erg benieuwd naar het aansluitschema van de us verlichting.

Terug
Naar boven