• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

# LED DAGRIJLAMPEN INSIGNIA / ASTRA J # NU LEVERBAAR!!

Beste Eugene van der Wal,

Mijn complimenten met het behalen van een mooi resultaat.

Zou je iets kunnen melden over de garantie van de leds, als ze toch in een X bepaalde tijd stuk gaan waar kunnen we dan op rekenen.

Mvg,

The Mask.

@THE Mask wrote:Beste Eugene van der Wal,

Zou je iets kunnen melden over de garantie van de leds, als ze toch in een X bepaalde tijd stuk gaan waar kunnen we dan op rekenen.

Mvg,

The Mask.

hoi

vanuit de fabrikant zit er een half jaar garantie op de lampen.

maar wij doen daar verder zelf niet zo moeilijk over mocht de lamp toevallig 1-2 maanden ouder zijn.

maar we moeten er normaal gewoon vanuit kunnen gaan dat de leds bij normaal gebruik niet snel kapot gaan.

@GM-Tuningparts wrote:@THE Mask wrote:Beste Eugene van der Wal,

Mvg,

The Mask.

hoi

vanuit de fabrikant zit er een half jaar garantie op de lampen.

maar wij doen daar verder zelf niet zo moeilijk over mocht de lamp toevallig 1-2 maanden ouder zijn.

maar we moeten er normaal gewoon vanuit kunnen gaan dat de leds bij normaal gebruik niet snel kapot gaan.

Fijn om het te weten, dankjewel.

Mvg,

The Mask.

15-1.jpg

15-2.jpg

15-44.jpg

Eugene, wat is hier als normaal stadslicht gebruikt? Oogt namelijk ook witter dan normaal!! Wel gaaf. Na mijn vakantie bestel ik de led DRL's.

Greets Roel

Ik vermoed de xenon gasgevulde H7 lampjes, die heb ik namelijk ook zitten en die schijnen echt hard en helder. Benieuwd als ik mijn led drl's binnen heb wat dat gaat geven :thumb

@opel-limbo wrote:Eugene, wat is hier als normaal stadslicht gebruikt? Oogt namelijk ook witter dan normaal!! Wel gaaf. Na mijn vakantie bestel ik de led DRL's.

Greets Roel

he roel,

stadslicht is ook led.

dagrijverlichting en stadslicht zitten in dezelfde lamp.

voor het normale h7 dimlicht hebben we evt ook de gasgevulde mega white lampen

zodat net als op de foto alles mooi bij elkaar past.

deze set heeft opeloco ook genomen.

gr. eugene

Ik heb PolarG lampen, voor dagrijlicht, heb ze getest in de Mito, jaja Alfa van mijn vrouw ;-) , hebben ook een mooi wit licht, en ze gaan zwakker branden wanneer ze de gewone lichten mee aansteekt, en geen melding op de bc, Insignia blijkbaar ook niet, heb zelf xenons.

en ze passen in

Corsa D Facelift (with factory fit DRL)

Astra J 2009+

Insignia 2009+

vb

Uploaded with ImageShack.us

Ik heb zelf ook die Mega White DRL's van Eugene (GM) gehad en ik kan niet zeggen dat die er erg geel uitzagen. In combinatie met de H7 Mega White was dat een prima gezicht!!!!!

Helaas ligt het hele spul nu thuis in de la want afgelopen zaterdag de Insignia ingeruild op een hagelnieuwe Focus (wel met Bi-Xenon)

Greets Roel

[welke set hab je besteld?

die van 32.50 of die van 17.95?

die van 32.50 kan kloppen dat die nog wat gelig waren.

dat waren de eerste type's die ooit gemaakt zijn ( 3 jaar terug ).

maar de set van 17.95 zijn zeker MEGA WHITE!!

die zijn gewoon mooi super wit gegarandeerd!!

http://www.gm-tuningparts.nl/shop/product/4290/opel-insignia-dagrijverlichting-mega-white-aanrader" onclick="window.open(this.href);return false;

hoor het graag anders mail me even op info@gm-tuningparts.nl

dan stuur ik je gratis een set van 17.95 op die is gegarandeerd spier wit!!

maar let op!!

in de avond wanneer je dimlicht aangaat gaan de dagrijlampjes zwakker branden en kleuren ze terug

naar licht geel van kleur!!

dat doen al deze mega white lampjes maakt niet uit welke je koopt!

dit is speciaal zo gemaakt omdat de standaard koplampen h7 zijn en omdat normale

halogeen h7 lampjes altijd geel kleuren en omdat dan de dagrijlampjes in de avond kwa kleur

weer matchen bij de normale halogeen lampen.

daarom zijn ze overdag mooi wit en in de avond licht geel van kleur.

als je dit niet wilt dan moet je inderdaad led lampjes nemen dan heb je dit probleem niet.

enkel als je het dan goed en mooi wilt doen moet je er eigenlijk ook een xenonset inzetten om het normale

dimlicht in de avond kwa kleur weer te laten matchen met de dagrijlampjes.

en je moet opletten dat de dagrijlampjes de dimfunctie hebben wat al die goedkopere t20

leds op ebay allemaal niet hebben en de - en + van de stadslicht en dagrijstand moeten goed zitten anders branden ze door!!

onze leds hebben deze dimfunctie en zijn speciaal gemaakt voor opel modellen.

( divm de - en + bij opel anders zit als op de standaard t20 leds )

http://www.gm-tuningparts.nl/shop/product/2789/opel-insignia-dagrijverlichting-led" onclick="window.open(this.href);return false;

en op deze leds zit 1 jaar garantie!!

(op al de goedkope ebay leds 0 garantie)

Terug
Naar boven