• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

led led led !

Raar, heel veel auto's komen juist met allerlei led verlichting uit nu??

:wtf

Kijk, dat de beperkingen nog te groot zijn voor koplampen ok. Maar achterlichten, 3e remlicht enz zijn bij praktisch alle nieuwe auto's uitgerust met leds....

Raar, heel veel auto's komen juist met allerlei led verlichting uit nu??

:wtf

Kijk, dat de beperkingen nog te groot zijn voor koplampen ok. Maar achterlichten, 3e remlicht enz zijn bij praktisch alle nieuwe auto's uitgerust met leds....

nou ik heb vandaag me ledjes besteld , en zoals iedereen zecht gwn de blauwe omdat me auto ook blauw is , binnekort als ze binnenzijn is kijken of dit wat is, en als het bij met tellerplaten niets is dan ga ik gewoon opzoek naar die plasma platen of ik verzin er wel iets anders op haha :P :jerry

nou ik heb vandaag me ledjes besteld , en zoals iedereen zecht gwn de blauwe omdat me auto ook blauw is , binnekort als ze binnenzijn is kijken of dit wat is, en als het bij met tellerplaten niets is dan ga ik gewoon opzoek naar die plasma platen of ik verzin er wel iets anders op haha :P :jerry

origineel gepost door IMpY

die site wat je hebt werkt, dat zijn dezelfde lampjes als van steve010. Echter de kachelpaneel wordt dan geheel in de kleur van je led dus niet meer zo mooi zoals op hun foto. Hiervoor zul je achter de rode en blauwe delen speciaal kleine leds moeten gaan solderen en hoop gepriegel is dat.

Zou je beter kunnen kiezen voor een plasmakachelpaneel...

groeten Twan

ik heb geluk dat ik priegelen wel leuk vind , ik kijk eerst wel wat dit word en anders verzin ik er nogwel wat op haha , mischien kan ik dan tege die tijd wel me dash ook wit maken en aleen me teller blauw , maar dat zie ik wel als alles erin zit haha , weet je btw ook of alle weerstanden enzo hierbij zitten wand hier ben ik niet zo kunstig in haha :P ik weet wel wat ervan maar ben geen vraagbaak wat dat betreft :hmmz

die site wat je hebt werkt, dat zijn dezelfde lampjes als van steve010. Echter de kachelpaneel wordt dan geheel in de kleur van je led dus niet meer zo mooi zoals op hun foto. Hiervoor zul je achter de rode en blauwe delen speciaal kleine leds moeten gaan solderen en hoop gepriegel is dat.

Zou je beter kunnen kiezen voor een plasmakachelpaneel...

groeten Twan

ik heb geluk dat ik priegelen wel leuk vind , ik kijk eerst wel wat dit word en anders verzin ik er nogwel wat op haha , mischien kan ik dan tege die tijd wel me dash ook wit maken en aleen me teller blauw , maar dat zie ik wel als alles erin zit haha , weet je btw ook of alle weerstanden enzo hierbij zitten wand hier ben ik niet zo kunstig in haha :P ik weet wel wat ervan maar ben geen vraagbaak wat dat betreft :hmmz

Fje ook... enkel bijna nergens te krijgen...

Astra F:

476.jpg

Was te krijgen via costum-tuning.nl

Enkel dat bedrijf bestaat niet meer...

Astra G:

1999756364_8291_6.jpg

groeten Twan

wow die voor astra g moet ik hebben!

Astra F:

476.jpg

Astra G:

1999756364_8291_6.jpg

groeten Twan

origineel gepost door Baas J.

Astra F:

476.jpg

Astra G:

1999756364_8291_6.jpg

groeten Twan

haha als je ze heb gevonden u2u mij dan king:

origineel gepost door Baas J.

Astra F:

476.jpg

Astra G:

1999756364_8291_6.jpg

groeten Twan

haha als je ze heb gevonden u2u mij dan king:

origineel gepost door JHR

mj carstyling.

staan zelfs op martplaats met een atvertentie.

platen zijn van Indiglo

nice king: deze houd ik even bij me favorieten voor als de ledverlichting tegenvalt (wat mij sterk lijkt:angel)

origineel gepost door JHR

mj carstyling.

staan zelfs op martplaats met een atvertentie.

platen zijn van Indiglo

nice king: deze houd ik even bij me favorieten voor als de ledverlichting tegenvalt (wat mij sterk lijkt:angel)

ok heb net mj carstyling contact mee gehad.

hij kan ze ook voor een F krijgen!!

ze kosten 49euro per stuk.

had ze al ergens anders gevonden en kosten het zelfde, maar dan mag ik hopen geen 30euro verzendkosten.

ok heb net mj carstyling contact mee gehad.

hij kan ze ook voor een F krijgen!!

ze kosten 49euro per stuk.

had ze al ergens anders gevonden en kosten het zelfde, maar dan mag ik hopen geen 30euro verzendkosten.

en is ook aangemaakt op mijn verzoek.

voor de astra F is het

voor de G is het

hoop dat ik jullie heb kunnen helpen met zoeken.

was ook al een maand aan het zoeken.

groetjes Jurrian

Terug
Naar boven