• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

LED standlichtjes geplaatst

Opel_Bjorn

Post veel
Gisteren zijn men LED standlichtjes aangekomen en heb ik meteen Xenon look lampen erin gestoke

Voor:

ipnmzd.jpg

Na:

29yoaa1.jpg

28w1s2.jpg

Heb enkele LED gestoken in men standlichten (ook voor CANbus natuurlijk)

rb05tw.jpg

Xenon's zijn zijn gewone H7 xenon-looks die immens wit licht geven, die had ik nog liggen van een paar jaar geleden omdat ik toen blijkbaar h4 nodig had voor men astra f. Super tevreden van de lampen qua lichtopbrengst en kwaliteit, weet enkel niet meer wat merk ze zijn :p

Nou ik heb ook ledfittingen 8.5D wit voor mijn dashboard gekocht maar ze worden wel wit maar geven geen licht. De gekte van led's is uitgebroken. Ik heb heel wat led's in verschillende uitvoeringen en kleuren.

De meeste geven slechts licht in een zeer beperkte hoek 20 graden. Met een hoog MCD cijfer geven

inderdaad veel licht zelfs slecht voor je ogen. De difuse led's hebben ook een veel te kleine hoek 70 graden.

Alles bij elkaar is een led nog steeds geen gloeilamp. En als er met lichtprisma's gewerkt word heb je aan een

led helemaal niets. Zelfs opschuren helpt niet.

Terug
Naar boven